sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

14 מרקו מאואס אפשר לראות בחלק התחתון של הנוסחה שהתוצאה היא "ידע מצטבר" ( . . . 3 2, 1, ) ; אבל זאת תוצאה "לכאורה", אפקט של הטיפול . האנליטיקאי מחזיק בידע הזה לכאורה . הוא נפרד מהידע שנמצא למטה, כי ישנו קו הפרדה . הסובייקט S נמצא מתחת לקו, אך מחוץ לסוגריים הכוללים את המסמנים של הידע ש"כבר שם" . הלא-מודע-סובייקט : לא-מודע כזמן, זמן של הזדמנות כך יוצא שהפירוש אינו פירוש של הידע ש"כבר שם", אלא נהפוך הוא, הפירוש נולד מההזדמנות, הוא שייך לזמן אחר . הפירוש שייך לזמן של קוהלת, פרק ג - הזמן של הרגע הנכון, של ההזדמנות, הזמן המתאים : לַכֹּל זְמָן ; וְעֵת לְכָל-חֵפֶץ תַּחַת הַשָּׁמָיִם׃ עֵת לָלֶדֶת וְעֵת לָמוּת ; עֵת לָטַעַת וְעֵת לַעֲקוֹר נָטוּעַ׃עֵת לַהֲרוֹג וְעֵת לִרְפּוֹא, עֵת לִפְרוֹץ וְעֵת לִבְנוֹת׃עֵת לִבְכּוֹת וְעֵת לִשְׂחוֹק, עֵת סְפוֹד וְעֵת רְקוֹד׃עֵת לְהַשְׁלִיךְ אֲבָנִים וְעֵת כְּנוֹס אֲבָנִים ; עֵת לַחֲבוֹק וְעֵת לִרְחֹק מֵחַבֵּק׃עֵת לְבַקֵּשׁ וְעֵת לְאַבֵּד, עֵת לִשְׁמוֹר וְעֵת לְהַשְׁלִיךְ׃עֵת לִקְרוֹעַוְעֵת לִתְפּוֹר, עֵת לַחֲשׁוֹת וְעֵת לְדַבֵּר ( קהלת ג, א - ז ) . דוגמה מצוינת נמצאת בספרו של קרדינר ( Kardiner ) האנליזה שלי 12 קרדינר מספר על הפגישה הראשונה עם פרויד, שבה עם פרויד . הוא מציג לפרויד שרטוט ביוגרפי של עצמו . פרויד מפסיק אותו בשאלה : "ומה קיבלת מהאנליזה שלך עם ד"ר פרינק ( Frink ) ? " וקרדינר משיב : "שום דבר" . הוא ממשיך בשרטוט . לבסוף, פרויד אומר לו שיש לו אישיות שמעניין מאוד לעבוד עמה, אבל הוא רוצה לתקן נקודה אחת . "אמרת שלא קיבלת שום דבר מהאנליזה עם ד"ר פרינק, אבל קיבלת ממנה משהו" . "מה קיבלתי ? " - שואל קרדינר . "נוירוזה קטנה" - עונה פרויד בקצרה . האנליזה מתחילה בפגישה הבאה .

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help