sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

שלמויות בולעות  14 השתמשתי במונח כדי להסביר את התרחבות התפישה הכוללת של מיזג , שבדרכו אל עבר מרכז החברה היהודית , רעיון המסמך הכתוב כמו העולם או , גם אפיונים שמזכירים ישויות נרחבות יותר התרחבות זו אפשרה ייחוס של עוד תכונות דינמיות . האלוהים שנחשב מסוגל לאפשר סוגים שונים של השפעות על , לכתוב . באל ובנפש האדם , תהליכים המתרחשים בעולם ואני מוצא אותו עדיף מאוד על הצורות , זהו ללא ספק עיקרון פרשני של שפע שבה המלך ליר נתפש , העכשוויות של הקריאה בשייקספיר האקדמיות , יקספיר י על ידי ויליאם ש כמעוצב על ידי נסיבות היסטוריות ותרבותיות ולא יקספיר כעל מישהו י מלמד וכותב על ש , אני עצמי קורא . החזק במחברים רואה את כתביו כמשפיעים על הקורה בעולם ובנפש , שמטמיע שלמויות או דנטה , ך " כמו התנ , שייקספיר . אם יש אלוהים , ואפילו על אלוהים , האדם . או אותם , טמיעים אותו מטמיע אותנו אפילו כאשר אנחנו מ ספר הזוהר או הם : הפיכתם של המלט או של ליר ליצירי ההיסטוריה נשברת בקלות רבה . עצמם השלמות המטמיעה את כולנו מסיים , יושב משה אידל ליד שולחן הכתיבה שלו בירושלים , בעודני כותב על קבלה ושרשרת ההוויה , ומתחיל עוד אחד , קבלה וארוס ספר שייקרא שאני רואה בעצמי על אףו , לשמוע ירי בחוץ כשהוא כותב הוא יכול . הגדולה הייתי מתפלל , שאיננו מסוגל להתפלל לאלוהים מנוכר , גנוסטיקון יהודי , הוא הפך את הקבלה למפעל חייו , כמו שלום לפניו . אילו יכולתי , לביטחונו , עבודתו הפכה חיונית לכל אחד המבקש להתמודד עם קבלה , וכמו שלום . אמיתית יותר ומוזרה יותר , ומוצא אותה שם

משכל (ידעות  ספרים)


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help