sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

13  הקדמה ששם האל הגיע ; אינם ניתנים לידיעה , מאחר שהם אחד , שהתורה ואלוהים ושכתביו מכילים לכן , היו קבלה חילונית שכתבי קפקא ; מקוטע אלינו רק ב , כנגד זה . " של השלמות ההורסת , משהו מן האור החזק של הטקסט המכונן " זה של כתבי הקודש וזה של הקבלה , מכריז אידל על הטקסט המכונן אידל טוען , אל מול הדגש הקפקאי על השלילי . " שלמויות שבולעות " כ ומציב לעצמו את התפקיד של ייחוס , התלמוד והקבלה , ך " לשפע של התנ שלמות " מדים על יצירת ו שאנו ל , הקבלה לפרשנות באופן קרוב כל כך " . בולעת אלא מתייחס אליו כאל עוד יצירה , אידל אינו מבטל את שלום , שוב . שאפשר לגלות את סתריה באמצעות צורות חיוביות של פרשנות , מכוננת אבל אני חושד ששלום עצמו היה נהנה , של שלום אינם שמחים כל כך חסידיו מאחר שהגנוסטיות היהודית שלו עצמו לא היתה דואליסטית ויצרה לגביו את לא , שעם ידידו שלום יצר צמד פרשני עצום , הנס יונאס . מהותה של היהדות בדיון איתי אמר וכמה פעמים , אהב את הרעיון של גנוסטיקה יהודית נועדה לכישלון משום " עוד גישה ליהדות " שמשאלתו של אידל לחשוף , יונאס , שלום . לא הותירה עקבות , תהיה אשר תהיה , שהדת היהודית הקדומה ואידל נראים לי רביעייה שאין להימלט ממנה של מחקר מערבי הנרי קורבין ואידל עדיין עשוי למצוא בקבלה כלי לפענוח , ת או גנוזיס על אזוטריו . הפרשנות שתענה על ספקנותו של יונאס היא יצירה מתקדמת המגיעה אל מעבר למחקריו שלמויות בולעות לא , הקשיים שהיא מעמידה הם מוצדקים ומפצים . הקודמים של אידל בקבלה אלא גם לקוראים פשוטים , גילים כמוני רק להבנת הקבלה על ידי קוראים ר מודרניות של פרשנות והם מוכנים - אחרים שעייפו מן השלילות הפוסט ך ובקבלה וגם ביצירות מכוננות " בתנ , ורוצים לקבל בברכה שפע משמעויות מה שאידל מכנה . מדנטה ושייקספיר ועד פול צלאן וסמואל בקט , חילוניות לאיכות המטמיעה של שייקספיר או של קרוב , " איכותה הבולעת של התורה " כבעלי יכולת , כמו גם כתבי קודש , אפשר להגדיר סופרים חזקים . ויס ' ג עשויה להתפרש כאחד מכמה תהליכים " להטמיע " המילה . להטמיע אותנו לספוג דרך הנקבוביות או להתעמק בכל תשומת הלב והעניין או : קשורים שאליה הוא " בליעה " ל את ה מגדיר איד ' בתחילת פרק ה . להיבלע לגמרי : מכוון

משכל (ידעות  ספרים)


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help