sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

המבעבעים בי באופן שייצור בהם היגיון . כשהסתיים סבב הכתיבה הראשון התפניתי . יכולתי להרגיש שכתיבה ראשונית זו הייתה סוג של סגירת מעגל, שכן היא אפשרה ואף חייבה המשגה של תחושות, חוויות וחלקיקי תובנות שנבנו במשך השנים בעולמי הפנימי . בהדרגה הבנתי בידי מי אני מבקשת להפקיד תובנות אלה, וכן כי הפקדה זו משחררת אותי מהאחריות הבלעדית להמשיך לשאתן ולהפיצן . הבנתי שלמעשה היא מאפשרת לי לפתוח מעגל חיים נוסף . למה דווקא עכשיו ? הדחף המקצועי אי-נחת מקצועי מלווה אותי שנים אחדות . כשלחוויה זו החל להתלוות ייאוש, הרגשתי שאני חייבת לעצור ולהפנות את האנרגיה לפסים של בנייה . עם השנים חשתי כי הפער בין קצב השינויים וההתפתחויות בעולמות ובשדות רבים כל כך בחיינו, ובין השינויים המתרחשים בעולמות החינוך והחברה ובחוויה האישית של א . נשים בעולם העבודה ( למעט אולי בכמה חברות וארגונים ) הולך וגדל . השכם והערב אנו נחשפים להתפתחויות טכנולוגיות, לגילויים חדשים בכימיה, בביולוגיה ובפיזיקה, להבנות חדשות בתחום האקולוגיה ובוודאי לפריצות דרך בעולם הרפואה, ועוד היד נטויה . האם אופני ההתנהגות, הפרדיגמות, תפיסות העולם וההרגלים של החברה האנושית מסוגלים בכלל להשתנות, להתאים את עצמם ולהתפתח בהתאם לקצב השינויים שהיא עצמה יוצרת ? האם השינויים שכבר מתרחשים הם השינויים שיניעו גם שינויים חברתיים - קהילתיים ? את חוויית הייאוש הזינה התבוננות לאחור על ארבעים שנה של עבודה, למידה, פיתוח והובלת תהליכים בשטח . נוכחתי כי הדפוסים חוזרים על עצמם . כך למשל במערכת החינוך נדמה כי אדם שעזב אותה לפני כשלושים שנה יכול ( כמעט ללא מאמץ ) לחזור ולהשתלב בה היום . תהליכים דומים אפשר למצוא בארגונים רבים אחרים . אין הכוונה להצביע רבע להתחלה 13

מטר הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help