sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

הקדמה למהדורה העברית • 13 להציב בעיה, לעתים בעיה שיש לפתור לבד ( Newton et al . , 2019 ; Parton et al . , 2017 ) ולעתים בעבודה שיתופית כ״קהילת חשיבה״ ( Harpaz, 2014 ) . לעתים אנו מותירים חלק ניכר מהעבודה המנטלית לתלמידים, כדי שהם יפיקו או ייצרו הבנה חדשה מתוך המשאבים שלהם . אף על פי כן, מבחנים הבודקים רק יכולת לשחזר מידע עלולים לסכל את המאמץ הזה . תלמידים לומדים עד מהרה מה דרוש כדי לעבור מבחן מסוים, והם יעשו את מה שנדרש : אם אין צורך בהבנה, היא לא תהיה מטרתם . טיפוח הבנה מצריך זמן ומאמץ, אך אלה חיוניים אם יש ערך להבנה . דאג ניוטון

הקיבוץ המאוחד


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help