sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

10 דליה בכר הנוגעות לגוף האישה ושתיהן מבקשות "לתבוע את גופן בחזרה" ולטעון אותו בתוכן של סובייקט יוצר ואקטיבי . ישנן עוד נקודות דמיון בין השתיים : המרכזי ת שיש לתמות של ביקורת ומחאה פוליטית וחברתית ביצירתן ; השימוש בגופן כאסטרטגיה מרכזית 2 ערעור על תפיסות מגדריות התובעות מנשיםשל התנגדות ; לעמוד בסטנדרטים של אידיאל היופי ; שימוש באמצעים אמנותיים חדשניים תוך כדי הרחבה של גבולות המיצג, אמנות הווידיאו והצילום ; שימוש בחומרים אוטוביוגרפיים לשם ייצוג עצמי וכדרך להתנגד לו ; שימוש חתרני בלשון ( למשל, פער בין כותרת למאפייני הייצוג ) . האמניות מתכתבות זו עם זו באמצעות דימויים ומדיה, ובאמצעות דיון בסוגיות כמו "הגרוטסק" ; "הבּזות" ( Abject ) ; הסגת 3 גבול ; נוכחות הגוף כבשר ; פונקציית העור כמטפורה למנגנון נפשי ; מִשמוע ומשטור הגוף ; ניכוס דימויי ונוס וציות מודע לתכתיבי היופי כאסטרטגיות של התנגדות .

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help