sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

12 דני פילק רדיקליות ושמרניות, תוך כדי עמידה על מגבלותיהן של הגישות השונות . בעקבות חוקרים כגון ריימון ויליאמס ( Williams ) הפרק מבקש לראות בתרבות העממית שדה למאבקים הגמוניים, ולא תחום המשרת מראש באופן קבוע את יחסי הכוח הקיימים או - להבדיל - שולל אותם . הפרק השלישי עוסק בגיבור – על המוכר מכל דמויות הקומיקס, זה שאתו נולד ז'אנר גיבורי – העל והפך לסוג של מיתוס אמריקאי 1 הפרק עוסק בשינוי שבין סופרמן עכשווי, הרי הוא סופרמן . המקורי, שנוצר על ידי ג'ו שוסטר וג'רי סיגל, לבין דמותו לאחר מלחמת העולם השנייה . הפרק הרביעי בוחן את המתחרים הגדולים של חברת די – סי, זו שמוציאה לאור את סופרמן, באטמן, וונדר – וומן, פלאש והחץ הירוק ; ומרוול קומיקס . סטן לי, הרוח המייסדת של מה שמוכר כ"יקום מרוול", שינה בתחילת שנות ה – 60 את עולם גיבורי – העל בפרט ואת עולם הקומיקס בכלל, כשיצר סדרה של גיבורי – על רב – ממדים, מורכבים ולא מושלמים, ובראשם - היחיד שיכול להתחרות עם סופרמן על מיקומו במיתולוגיה המודרנית בארה"ב, הלוא הוא ספיידרמן . הפרק החמישי עוזב את ארה"ב ובוחן שתי דוגמאות של קומיקס הרפתקאות אירופי - טינטין ו קורטו מלטזה - תוך השוואה בין ההקשר הקולוניאלי של שתי הסדרות . הפרק השישי בוחן את האופן שבו הלאומיות האירופית הפוסט – קולוניאלית מתבטאת בקומיקס דרך עיון בסדרה אסטריקס . נושא הפרק השביעי הוא הקומיקס באמריקה הלטינית, תוך ניתוח שתי סדרות : האטרנאוטה מאת הקטור אסטרהלד וסולנו לופז ו מפלדה מאת קינו . הסדרה הראשונה היא קרוב לוודאי הרומן הגרפי הראשון אי פעם . הכותב שלו, אסטרהלד, היה פעיל בתנועת 1 . הפרק מבוסס על מאמר שפורסם ב פרוטוקולים : היסטוריה ותיאוריה של אקדמיה בצלאל .

רסלינג


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help