sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

תודות ברצוני להודות למספר אנשים שתרמו את רעיונותיהם לספר זה . ראשית שלוחה תודתי לעמיה ליבליך, שותפתי בכל היבט של המחקר האיכותני, שהיא מקור השראתי, האוזן הקשבת שלי ומקור תמיכה עבורי כבר יותר מעשרים שנה . בעלי חנוך פְלום, חוקר איכותני בעצמו, סייע לי בדרכים רבות . הוא הציע לי את רעיונותיו, את ניסיונו ואת קריאתו המעמיקה . הוא גם קישר אותי עם כמה מהסטודנטים שלו, ואני מודה להם על תרומתם המועילה . אני מודה גם לבוורלי פַּלמר ומרילין פְריימות, שסיפקו רעיונות שהשביחו את הספר הזה . אני אסירת תודה לסטודנטים רבים מאירופה, מישראל ומארצות הברית, שהשתתפו בסדנאות שלי ולימדו אותי על דילמות בעת ריאיון שלא הייתי מגלה בכוחות עצמי . שתיים מהסטודנטיות שלי באוניברסיטת פילדינג, היידי מטילה וג'ין מילר, קראו טיוטה מוקדמת של ספר זה ויעצו לי בנוגע לאופן שבו סטודנטים עשויים להשתמש בספר לשם למידה . אני אסירת תודה לשרון קנגיסר כהן, שלא רק הרשתה לי להשתמש בריאיון ה"קשה" שערכה, אלא אף עודדה אותי לעשות זאת . תודתי שלוחה לכל המשתתפים במחקרי . במאמציהם לסייע לי ללמוד על חייהם בהתאם לשאלות המחקר שלי, הם לימדו אותי לראיין טוב יותר . שמותיהם כמובן יישארו חסויים לעד . אני מודה גם לעורכת שלי בהוצאת גילפורד, דבּורה לוֹטון, על התלהבותה ותמיכתה בפרויקט זה, ולמארי ספרייבֶּרי על העריכה הלשונית הדקדקנית ומלאת המחשבה . לבסוף, ברצוני להודות לשופטים שקראו את הספר והעירו הערות, על ביקורתם המועילה : אליזבת מונק - טרנר ( המחלקה לסוציולוגיה ומשפט פלילי, אוניברסיטת אולד דומיניון ) ; פֶּני בּרג' ( בית הספר לחינוך, המכון הטכנולוגי של אוניברסיטת וירג'יניה ) ; קארי אַנדרייבסקי ( בית הספר לחינוך, אוניברסיטת אובורן ) ; וטֶרי ואן - וורד ( בית הספר לסיעוד, אוניברסיטת יוטה ) . תודתי שלוחה גם לאנשים שהתירו לי לצטט בספר קטעים מראיונות שערכו .

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help