sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:111

111 הַקְדָּמָה במזרח התיכון . כפי שכתוב במשנה הסדורה השלישית : " התחוללותך בזמן ומקום פלסטין-ישראל " מאפשרת לחבר ולסייע בהתהוותה של הארה הרמונית בין מזרח למערב, בין דתות ואמונות, לקבל ולעזור בפועל להתהוות עידן חדש של עולם חיי קהילות ( נגזרת ב', משנהסדורה : עולםחייקהילה,אחת , דרך ( ראייה-הכרה ) , שלב 4 ) . a . משלושה פרקים — בהמשך לביאור 51 המשנה הסדורה היא לימוד דינמי . 55 היא לא מתארת מצב סטטי-מקסימלי . גבולות הראייה וההכרה פתוחים, אך מסומנים על ידי עשרת היסודות ההכרתיים שבמפתח המשנה הסדורה . הם, היסודות ההכרתיים, משמשים מעטפת פתוחה ודינמית לשלוש המשניות האצורות בסוכת הראייה-הכרה . בכל שלוש המשניות קיים מבנה דינמי שאינו הייררכי, והוא זהה לשלושתן . בשלוש המשניות רוחשת תקווה לראייה ולהכרה התופסת את המציאות באופן אמיתי ולימוד להגשמה ומימוש ליחיד והקהילה . כל זאת, כאמור, תוך כדי תנועה וקיום יחסים דינמיים בין שלושת הפרקים הקיימים בכל משנה ובין המשניות עצמן . ראשית, משמעות היא יחס מסוג שהוא בין "ישים" אונטולוגיים . היחס אוחז אפשרות לקיומה של לפחות פעולה אחת על ידי אחד מה"ישים", אולם בדרך כלל יש אפשרויות רבות לפעולה קונקרטית . שנית, התיאור כאן הוא מעין תרשים דינמי של משנה אחת מתוך שלוש משניות, כאשר היחיד והקהילה אמורים לקיים יחסי גומלין בשלוש המשניות באופן בו- זמני, באותו משך של לימוד . b . שלושת הפרקים בכל משנה הם ( אין הייררכיה ביניהם ) : 1 . פרק ראשון : " מטרות-על ( משמעות-רוח ) " המוגדר I-כ . 2 . פרק שני : " דרך ( ראייה-הכרה ) " מוגדר W-כ . 3 . ופרק שלישי : " מימוש ( פעולה-חומר ) " מוגדר M-כ . כאשר : t  i    j ( משמעות ) ( רוח ) ∑∑∑ = I ( מטרות-על ) כאשר t הוא הזמן, i היא "משמעות" ו- j היא "רוח" t  i    j ( הכרה ) ( ראייה ) ∑∑∑ = W ( דרך ) כאשר t הוא הזמן, i היא "ראייה" ו- j היא "הכרה"

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help