sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:249

249 ה קד מו ת ל ש ל ו ש משניו ת את י ות-פיל ו ס ו פי ו ת המשתנה יותר והמשתנה פחות, של תכונות היחיד ( להרחבה ראו : תורת המחוללים ) , ומתהווה מהות רוחשת והולמת, המהווה סוג של זהות, יודה, ג'ון, זֹהר וכו', זהות ממשית משתנה ואמיתית, האוחזת ב אנכי שלה, בראייתה את המציאות הממשית, באישוש הדדי של עצמה וסביבתה . אנו רואים בשינוי התודעתי, קיימים יחסי גומלין ואחדות הרמונית עם שינויים גופניים, כל שינוי באידאות המשתנות של חלקי הגוף השונים ( כולל מחשבה בהיותה "יש" ממשי ) מביא שינוי ביחסים השונים, יחסים התלויים בשינוי מסוים בתנועת חלקי הגוף השונים, במפגשים וה"שיח" ביניהם, תוך אילוצים ולחצים שהם מפעילים זה בזה וכרוך בשינויים נפשיים מתואמים והולמים . אנו מכירים בכך שאנשים בחיפושם אחרי אושרם בדרך כלל מאמצים תדמיות של זהות חיצוניות להם ורובם חיים כך את כל חייהם . דרך לבושם, מגוריהם, עיסוקם המשתנה בהתאם, בין שהם מוגדרים "נורמטיביים", בין שלא . נוסף על כך, יש מקרים שבהם חל שינוי גופני, כמו מחלה אשר הורסת חשיבה קוגניטיבית-הכרתית ואותו יחיד חולה איבד את זהותו המודעת, את גופנפשו ההולם, את נשמתו ( כמו אלצהיימר ) . מצב שבו יש אישוש זהותו ומהותו מסביבתו, אך הוא כושל באישוש עצמו . אנו מכירים מקרים של חילופי מין, אשר בהם בהכרח קיימת הדדיות בגופנפש למהלך טבעי וחריג חברתית . אנו מודעים יותר לחיבור הקיים בין נפשגופנו לרגעי משך מנעדי איכויות אושרנו, עובדה ידועה וברורה לכל חתכי האוכלוסייה . המשנה הסדורה הראשונה מתמודדת עם עניין בריאות הגופנפש בפרק שלישי, " מימוש ( פעולה-חומר ) ", שלב 1 : "חוליי אנוש נובעים גם מחרדה ופחד, מחוללים סבל שנאה והרס לעצמו וסביבתו" . המשנה הסדורה רואה בדרך תגובתו של האנוש לדימויים שיש לו, הן על עצמו והן על קהילתו וסביבתו, יחסים פועלים מרכזיים בבריאותו ובאיכות ההלימות של גופנפשו . פעמים רבות רגישות מסוימת, מבנה גנטי-אפיגנטי או השפעה חיצונית קשה, גורמים

דברי הימים הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help