sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:4

שער שלישי : רשמים – התבוננויות רבות פנים מאפייני התנגדות לשינויים בהוראה ובלמידה | צפורה אשרת . . . . . . . . . . . . . . 177 סוגיות ודילמות שבדרך | דרורה פריצקר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 203 חוויית הלמידה העצמית מנקודת המבט של משתתפי התכנית הניסויית | דרורה פריצקר ובת - אל בל . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 226 מה הם מרגישים ? מורכבות רגשית בלמידה עצמית | דרורה פריצקר ורחל עמיר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 248 "על מה תרצי לשוחח ? " לקראת הדרכה פדגוגית שונה | אליעזר יריב . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 272 לומדים ללמד ללמוד : מחקר מעקב על התכנית הניסויית ללמידה עצמית בקרב פרחי הוראה | אנאבל ליפסיק - פרידלנדר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 284 על ראשית ועל אחרית : סיפורו של מסע – להתנסות ולהרגיש : למידה עצמית משתפת באקדמיה | דרורה פריצקר . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 303 על המחברים ( לפי סדר א"ב ) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 310 תקציר באנגלית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 313

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help