sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

פרק ד' : החינוך, הרצף והרפורמות 222 דברי הקדמה 222 א ) התנאים המוקדמים 223 ב ) המשמעת 226 ג ) הרציפות ומניעת האינטרסים הפועלים נגדה 228 ד ) הרפורמות וכשלונותיהן 237 ה ) הצעות לשיפורים וחבלי לידה קשים 241 פרק ה' : חינוך הומניסטי בעידן הטכנו-ברברי 246 פרק ו' : דורנו בצלו של תובל קין 274 א ) תובל קין החדש 274 ב ) גישה חומרנית 276 ג ) טשרניחובסקי : קידמה וקולקטיביזם 278 ד ) שלונסקי : טכנולוגיה ואובדן 283 ה ) פיתגורס ועידן המחשב 286 ו ) תמונת מצב 291 פרק ז' : השואה והקידמה בראי הספרות 293 פרק ח' : החינוך והמגמות של ועדת דוברת 305 א ) מי ומי בוועדת דוברת 306 ב ) בחינת הצעות אחדות מבין הצעות ועדת דוברת 307 ג ) נושאים מהותיים שלא נדונו בוועדת דוברת 310 ד ) דברי סיכום 320 פרק ט' : החינוך על פי דרכו הכלכלית והתעשייתית של אייקוקה 322 פרק י' : החינוך לבחירה חופשית כנבואת שקר אנטי-דתית 335 א ) נבואות שקר אחדות על החינוך ועל ההוראה בחמ"ד 335 ב ) נבואת השקר של שיטת החופש והכיף בחינוך ובהוראה 340 ג ) ההוראה הוויזואלית, או הטלוויזיה כנבואת שקר 345 ד ) הלימוד האינטראקטיבי-כביכול באמצעות המחשב — כנבואת שקר 347 ה ) היגררות החינוך הדתי אחר הטרמינולוגיה החילונית 348 ו ) נבואת השקר של החינוך לבחירה חופשית 351 ז ) חינוך לבחירה לפי הצרכים האובייקטיביים, לפי ערכים אנושיים ולפי ערכי היהדות 357 ח ) החינוך לחשיבה צלולה : ההנאות המהותיות 360 רשימת היצירות הנזכרות בספר 365 ספרי פרופ' דב לנדאו 368

שאנן : המכללה האקדמית הדתית לחינוך - הוצאה לאור


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help