sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:6

ד . "וְאֵיךְ פִּתְאֹם חוֹזֵר הַנּוֹף לַדְּמוּת הַנְּכוֹנָה" — שירתה של תרצה אתר כמתמללת חרדה וכמציעה לה מזור 192 5 . שירה בביבליותרפיה — לדבר את הבלתי ניתן לתמלול בקליניקה 211 פרק שני : "וְהַיֶּלֶד הַזֶּה הוּא אֲנִי" : ייחודיות השימוש בספרות ילדים בטיפול במבוגרים ואיכויותיה התרפויטיות 217 1 . הגדרות ואיכויות תרפויטיות של ספרות ילדים וסוגיית הנמען הכפול 217 2 . מושג המרחב הפוטנציאלי הוויניקוטיאני 224 3 . ספרות ילדים בטיפול במבוגרים כמרחב פוטנציאלי בעולמו של המטופל— טענה והדגמות 227 א . המפגש עם ספרות ילדים כמאפשר ביטויי מחאה כנגד תביעות ריצוי בילדוּת 227 א 1 . "אם אמא שלי לא יכולה לאהוב אותי — מי כבר בעולם כולו יצליח בזה ? " — נורית זרחי 230 א 2 . "זוגות וזאת" — נורית זרחי 235 א 3 . "אַמְבַּטְיָם" — נורית זרחי 238 ב . "זה אושר להיות חבוי, אך אסון לא להימצא" — ספרות ילדים בטיפול במבוגרים כאפשרות להימצא 241 ב 1 . "מִילִיגְרָם" — נורית זרחי 244 ב 2 . "דְּרָקוֹן — אֵין דָּבָר כָּזֶה" — גֶּ'ק קֶנְט 250 ב 3 . "נִינָה בּוֹרַחַת" — נורית זרחי 253 ג . מרחב פוטנציאלי שבין תלות לנפרדות — ספרות ילדים כמאפשרת את התנועה ביניהן 258 ג 1 . הַתַּרְנְגֹלֶת שֶׁהָלְכָה אָחוֹרָה — נורית זרחי 262 ג 2 . חִבּוּק — דויד גרוסמן 266 ג 3 . "עוֹד נִמְשֶׁכֶת הַשַּׁלְשֶׁלֶת" — נורית זרחי 269 4 . שימוש בספרות ילדים בטיפול במבוגרים בקליניקה 273 פרק שלישי — "אֲנִי כּוֹתֶבֶת כְּמִי שֶׁבְּסַכִּין מוּנֶפֶת בַּחֹשֶךְ" : על תרומתה הייחודית של כתיבה בטיפול 277 1 . כתיבה והשפעותיה התרפויטיות 277 2 . מושג העצמי האמיתי הוויניקוטיאני 289 3 . כתיבה וקישורה למושג העצמי האמיתי — טענה והדגמות 296 א . הכתיבה כאפשרות מגע עם היסוד הלא מְתקשר של העצמי האמיתי 297 ב . הכתיבה כבית וכמסע 305 ג . הכתיבה כאפשרות לברוא 331 4 . שימוש בכתיבה בטיפול בקליניקה 342 אחרית דבר 345 רשימת מקורות 349

הוצאת אוניברסיטת בר אילן

פרדס הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help