sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:142

ח ו מ ר י ל י מ ו ד ד י ג י ט ל י י ם : פ י ת ו ח , ה ט מ ע ה ו ש י מ ו ש 142 טבלה 3 שאלות משנהשאלות מהם יעדי הלמידה ששואפים להשיג ? מהם היעדים הלימודיים ? מיהם הלומדים והלומדות ואיזו סביבת למידה זמינה להם ? אילו התנסויות למידה ישרתו באופן מיטבי את היעדים הלימודיים לאור מאפייני הלומדים והלומדות וסביבת הלמידה ? מהי הכדאיות הפדגוגית של חומרי הלימוד הדיגיטליים להשגת יעדים אלו ? מהו הערך המוסף הפדגוגי של חומרי הלימוד הדיגיטליים להשגת יעדי הלמידה, מעבר לערך שמעניקים חומרים מודפסים או מוחשיים ? מהם החסרונות הפדגוגיים האפשריים של חומרי הלימוד הדיגיטליים ? מהן הראיות האמפיריות ליעילותם של חומרי הלימוד הדיגיטליים או לחסרונותיהם ? מהו חוזק הראיות ? מהי רמת המוכנות למיצוי הערך המוסף הפדגוגי של חומרי הלימוד הדיגיטליים ? האם החומרים הדיגיטליים בשלים לשימוש ? מהי רמת המוכנות הפדגוגית של צוותי הוראה ( מורים, רכזים, מדריכים ומנהלים ) ? מהי רמת המוכנוּת הארגונית ? מהי רמת המוכנוּת הטכנולוגית של תשתיות הקצה ?

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help