sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:132

ח ו מ ר י ל י מ ו ד ב מ א ה ה - 1 2 132 כל אחד מהתרחישים המתוארים במרחב זה מזמן אתגרים שונים הקשורים בבחירה ובהערכה של חומרי הלימוד הדיגיטליים . מחמת קוצר היריעה, הניתוח שנציע בהמשך מתמקד בשני תרחישי הקצה : פרק שש מתמקד ברביע השמאלי התחתון בתרשים, דהיינו בתרחישי למידה מוכוונת שבהם הסמכות לקביעת יעדי הלמידה נתונה ברובה בידי המערכת ( הנהלת משרד החינוך, מנהלי מחוזות, בתי ספר ומורים ומורות ) וחומרי הלימוד פותחו למטרות למידה בידי מְפַתחים מקצועיים . פרק שבע מתמקד ברביע הימני העליון בתרשים, דהיינו בתרחישי למידה אוטונומית שבהם הלומדים והלומדות מכוונים את הלמידה ובוחרים בעצמם את חומרי הלימוד מתוך מגוון המידע והכלים הזמינים במרשתת . פרק שמונה מצביע על שיקולים כלליים בתהליכי פיתוח, בחירה, הערכה והטמעה של חומרי לימוד דיגיטליים ובשימוש בהם .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help