sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:63

י ד ע ו ח ש י ב ה 63 פרקטיקת הוראה למידה על אמון, כבוד, פתיחות וקשב הדדיים, והמורה, הלומדים והלומדות מתקדמים יחד דיאלוגית אל הבנה מעמיקה יותר של עצמם, של זולתם ושל החיים המשותפים להם . למידה דיאלוגית חותרת לשחרור והעצמה של הלומד שיאפשרו לו לקיים חיים אנושיים מלאים ומכובדים של מימוש עצמי, רווחה כלכלית וחברתית, עושר תרבותי ושותפות אזרחית - מקומית וכלל-עולמית . הפניות לדוגמאות ולהרחבה והעמקה • אלוני, נ' ( עורך ) ( 2008 ) . דיאלוגים מעצימים בחינוך ההומניסטי . תל אביב : הקיבוץ המאוחד . • פולק, א', סיגל, ע' ולפסטיין, א' ( עורכים ) ( 2015 ) . פדגוגיה בישראל : פעילות ושיח בכיתות הלימוד . אוניברסיטת בן גוריון בנגב, המחלקה לחינוך, המעבדה לחקר הפדגוגיה . • אלכסנדר, ר' ( 2005 ) . חינוך, תרבות וקוגניציה : התערבות למען צמיחה . מאנגלית : נדב סגל . אתר אבני ראשה . • משרד החינוך — עורכים דיון בכיתה . מראי מקום ומחקרי אפקטיביות פריירה, פ' ( 2015 ) . מכתבים למורה — לאלה המעזים ללמד . תרגום : נ' מאי . הוצאת דרור לנפש . : Burbules, N . C . ( 1993 ) . Dialogue in Teaching : Theory and Practice . N . Y Teachers College Press . Freire, P . , & Macedo, D . ( 1995 ) . A Dialogue : Culture, language and race . Harvard Educational Review, 65 ( 3 ) , 403 - 377 . Mercer, N . ( 2008 ) . Talk and the development of reasoning and understanding . Human Development, 51 ( 1 ) , 90 - 100 .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help