sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:62

י ד ע ו ח ש י ב ה 62 פרקטיקת הוראה הפניות לדוגמאות ולהרחבה והעמקה • ארבל, ח', לחמן, ד', אפשטיין, נ', קאופמן, ה' וקבלינסקי, ד' ( 2011 ) . למידה באמצעות משחקים . אאוריקה, 32 , 1 - 14 . • ויצמן, א' ( 2013 ) . למידת מדעים כחוויה במשחקים דיגיטליים חינוכיים . קריאת ביניים, 21 , 53 - 61 . • דגמי הוראה בסביבה דיגיטלית : משחוק בכיתה ; משחקים ברצינות ; לשחק תפקיד ; חדר בריחה ; מסע מחשבתי בוויקיפדיה . • אפרת מעטוף — שילוב משחוק בהוראה באמצעות כלים דיגיטליים . מראי מקום ומחקרי אפקטיביות . 20 - 16 , ) 4 ( 91 , Gee, J . P . ( 2013 ) . Games for Learning . Educational Horizons Takeuchi, B . L . M . , & Vaala, S . ( 2014 ) . Level Up Learning : A National Survey on Teaching With Digital Games . Games and Learning Publishing Council , New York . Ma, M . , & Oikonomou, A . ( Eds ) ( 2017 ) . Serious Games and Edutainment Applications . Springer , Cham . Salen . K . ( Ed . ) . ( 2008 ) . The ecology of games : Connecting youth, games, and learning . Cambridge . MA : The MIT Press . למידה תיאור תהליכים ומטרות פדגוגיות : דיאלוגית למידה דיאלוגית מושתתת על יסודות מוסריים אוניברסאליים, וליבתה היא מרכזיותו של הדיבור כמאפיין דומיננטי ומובהק ביותר של "רוח האדם" . בניגוד ל"סתם" שיח בין מורה לתלמידים ותלמידות או לדיון קבוצתי או כיתתי, דיאלוג הוא הידברות והתדיינות באווירה מכבדת ומעצימה, הכולל רגישות קשובה לקולם ולעמדתם של אחרים . בלמידה דיאלוגית המורה אינו ה"בעלים" של הידע ואינו "מוסר" ידע לתלמידים ולתלמידות, אלא מכוון לטיפוח כולל ורב-צדדי של אישיותם ושל התנהגותם . לפיכך, ההוראה מבוססת על מגוון רחב של דיאלוגים המטפחים צדדים שונים באישיותו של הלומד : דיאלוג קלאסי ( למשל, השיח התלמודי ) המכוון להבניית ידע, לפיתוח האינטלקט, לדרך ארץ ולעיצוב האישיות ; דיאלוג דמוקרטי ( הנהוג בחינוך הדמוקרטי ) , המתמקד בהיבטים שונים של התפתחות האדם ותפקודו בחברה דמוקרטית ודיאלוג דיגיטלי המאפיין את השיח בקהילות למידה, ברשתות חברתיות ובמקורות מידע שיתופיים כגון ויקיפדיה . בלמידה דיאלוגית התלמידות והתלמידים שותפים מלאים לבניית הידע, על בסיס כבוד לָאַחֵר מתוקף אנושיותו וגילוי עניין בעולמו מתוקף ייחודו . הדיאלוג מבוסס

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help