|
Page:108
108 משה יוסטמן דקן ביה"ס לכלכלה ומנהל עסקים במרכז האקדמי רופין ופרופסור אמריטוס במחלקה לכלכלה באוניברסיטת בן גוריון בנגב . בעבר כיהן בה כדקן הפקולטה למדעי הרוח והחברה . עמית בכיר במכון ון ליר בירושלים משנת 2007 ובעבר שימש מְרכֵּז תחום החברה האזרחית במכון . תחומי המחקר העיקריים שלו הם כלכלה פוליטית של חינוך, שוויון הזדמנויות ונגישות להשכלה, מבנה מערכת החינוך ומקורות המימון שלה, השפעת מערכת החינוך על המשק ומדידה בשדה החינוך . כמו כן חקר בהרחבה נושאים במדיניות תעשייתית-טכנולוגית ונושאים בפיתוח אזורי . בעל תואר שלישי בכלכלת עסקים מאוניברסיטת הרווארד, 1982 . תמי יחיאלי ראשת התוכנית ללימודי תואר שני, סגנית מנהל ומרצה בכירה בחוג למדעי הטבע במכללה ירושלים . מכהנת כיו"ר ועדת המיצ"ב ( מדדי יעילות וצמיחה בית ספרית ) במדע וטכנולוגיה לחטיבת הביניים . עסקה בהוראת המדעים בחטיבת ביניים ובהכשרת מורים להוראת מדעי הטבע במכללה ירושלים . תחומי העיסוק העיקריים שלה הם למידה משמעותית והוראה משמעותית של מושגים מדעיים, תפיסות שגויות במדע ופיתוח חשיבה יוצרת באמצעות מדע יום-יומי . בעלת תואר שלישי בהוראת המדעים מהאוניברסיטה העברית בירושלים, 1997 . אדם לפסטיין פרופסור חבר במחלקה לחינוך באוניברסיטת בן גוריון בנגב, מקים ומוביל את המעבדה לחקר הפדגוגיה . המעבדה עוסקת בנושאי הוראה ולמידה, שיח ושיתוף פעולה בין צוותי מורים, יישום מדיניות חינוכית ותהליכי שיפור חינוכי . בעבר היה מרצה במכון לחינוך של אוניברסיטת לונדון, וניהל את "תוכנית קהילות החשיבה" במכון ברנקו-וייס בירושלים . מחקריו מתמקדים בקשרי הגומלין שבין מדיניות, בפדגוגיה ובאינטראקציה בכיתות הלימוד . בעל תואר שלישי בחינוך מקינגז קולג' לונדון, 2005 . ניר מיכאלי רקטור מכללת אורנים . כיהן כיו"ר המזכירות הפדגוגית במשרד החינוך ושותף לייסוד מהלך "השקפה" ( מורים מובילים ) . בעבר שימש דקן פיתוח פדגוגי וראש החוג לחינוך במכללת סמינר הקיבוצים . כמו כן שימש סגן מנהל מכון כרם להכשרת מורים, מנהל יחידת "קהילות חשיבה" במכון ברנקו-וייס, מורה ומחנך בתיכון גבעת ברנר ומזכ"ל תנועת הנוער "המחנות העולים" . בוגר בית הספר מנדל למנהיגות חינוכית . תחומי המחקר העיקריים שלו הם מדיניות חינוך, פדגוגיה בלתי פורמלית והכשרת מורים . בעל תואר שלישי במדיניות חינוך מאוניברסיטת תל אביב, 2007 . ענת שושני פרופסור שושני היא חברת סגל בבית הספר לפסיכולוגיה במרכז הבינתחומי בהרצליה ומנהלת אקדמית של "מרכז מיטיב לחקר וליישום הפסיכולוגיה החיובית" . היא פיתחה והובילה התערבויות חינוכיות מבוססות פסיכולוגיה חיובית לקידום רווחה נפשית של מורים ותלמידים שהופעלו בקנה מידה נרחב במערכת החינוך . בשיתוף עמיתים ממכללת לוינסקי, פרופ' שושני מובילה בשנתיים האחרונות את מהלך "מורים מובילים" במחוז ירושלים ובמנהל ההתיישבותי . כמו כן, בשיתוף עם "קרן טראמפ" היא מובילה תוכניות לטיפוח תבנית חשיבה מתפתחת ומיצוי הפוטנציאל של תלמידים בלימודי המתמטיקה והפיזיקה . תחומי המחקר העיקריים שלה הם פסיכולוגיה חיובית, עמידוּת ילדים בסיכון, גורמי חוסן של ילדים בהתמודדות עם מצבי לחץ וטראומה וטיפוחן של חוזקות אופי בגילאי הילדות . פרופ' שושני היא פסיכולוגית קלינית מומחית ובעלת תואר שלישי בפסיכולוגיה מאוניברסיטת תל אביב, 2007 .
|

|