sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:23

ת ק צ י ר 23 מבחינה ארגונית ניתן להמחיש את העקרונות באמצעות שרטוט של שני משולשים הפוכים, מעין שעון חול, ( ראו תרשים 1 ) שמבטאים את הקשר בין פורום הניהול המשולב, המטה ובתי הספר . המשולש העליון זורם מהזירה הארצית לפורומים המקומיים לניהול משולב, דרך תיווך המחוזות ; המשולש התחתון זורם ממנהלי בתי הספר והמורים באזור מסוים לפורום לניהול משולב הרלוונטי לאזור זה . נקודת המפגש בין המשולשים היא הפורום לניהול משולב . בזירה הארצית יפעל הפורום ללמידה מקצועית במטה משרד החינוך, אשר יקבע את מדיניות-העל בנושא למידה מקצועית . לצידו תפעל מועצת המורים, אשר תתווה את המדיניות בנושא מסלולי הקריירה של מורים . שני גופים אלו יפעלו בשיתוף ובהיזון חוזר עם הפורומים המקומיים לניהול משולב ובתיווך המחוזות . הפורומים המקומיים יהיו ממונים על ניהול הפיתוח המקצועי והבקרה עליו, וכן על תכנון מסלולי הקריירה של המורים והערכת ההתקדמות במסלול . לצורך מילוי תפקידם, הפורומים המקומיים יהיו בקשר ישיר עם המנהלים ועם המורים בבית הספר ( מיוצגים בתרשים במשולש התחתון ) , להיזון חוזר הן בקשר ליישום תוכניות הפיתוח המקצועי, הן בקשר לבניית מסלול הקריירה של מורים ולהערכה של התקדמותם במסלול . תרשים 1 - "מודל שעון החול" תרשים 1 פורום מטה פיתוח מקצועי מתווה מדיניות - פיתוח מקצועי מועצת המורים מתווה מדיניות - מישור ארצי מסלולי קריירה מישור מקומי מישור בית ספרי בתיווך המחוזות פורום ניהול משולב תכנון, ניהול ויישום - פיתוח מקצועי ומסלולי קריירה מורים מנהלים

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help