sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:99

99 משרד החינוך והתרבות . ( 2007 ) . חוזר מנכ"ל משרד החינוך סז / 8 ( ב ) ( 16 - 2 . 8 ) . המרכזים לפיתוח סגלי הוראה . משרד החינוך, מינהל עובדי הוראה, אגף א' לפיתוח מקצועי לעובדי הוראה ( 2018 ) . מדיניות והנחיות לעובדי הוראה במסגרת מסלול "אופק חדש", שנה"ל תשע"ט . נגר, ג' . ( 2013 ) . חזון הרצף בהכשרת ועבדי הוראה, בכניסתם לתפקיד ובפיתוחם המקצועי . בתוך ש' שמעוני וא' אבידב-אונגר ( עורכות ) , על הרצף : הכשרה, התמחות ופיתוח מקצועי של מורים – מדיניות, תיאוריה ומעשה ( עמ' 165 - 196 ) . תל אביב : מכון מופ"ת ומשרד החינוך . פז, ד' וסלנט, ע' ( 2012 ) . מודלים לפיתוח קריירה בהוראה . תל אביב : מכון מופ"ת . ראמ"ה ומשרד החינוך ( תשע"ח ) . תכנון תהליכי הפיתוח המקצועי של מורים בבית הספר – משרד החינוך . בתוך : ממצאי סקרי האקלים והסביבה הפדגוגית, תשע"ח ( עמ' 151 - 155 ) . ירושלים : ראמ"ה ומשרד החינוך . ראמ"ה ( תשע"ט ) . מפת הממדים להערכה מעצבת של מורים ומורות . שיפר, ו' ( נובמבר 2010 ) . תובנות מכנס ון ליר לחינוך . ירושלים : ון ליר . Ansell, C . , & Gash, A . ( 2008 ) . Collaborative governance in theory and background and empirical implementation . In A . Colombo ( Ed . ) , Subsidiarity governance : Theoretical and empirical models ( pp . New - York, NY : Palgrave - Macmillan . . ) 18 - 3 Ansell, C . , & Gash, A . ( 2008 ) . Collaborative governance in theory and practice . Journal of Public Administration Research and Theory, 18 ( 4 ) , 543 - 571 . Blank, Y . ( 2010 ) . Federalism, subsidiarity and the role of local governments in an age of global multilevel governance . Fordham Urban Law Journal, 37 ( 2 ) , 509 - 558 . Booher, D . E . ( 2004 ) . Collaborative governance practices and democracy . National Civic Review, 93 ( 4 ) , . 46 - 32 Borg, S . ( 2018 ) . Evaluating the Impact of Professional Development . RELC Journal, 49 ( 2 ) 195 - 216 . Borman, G . D . , & Dowling, N . M . ( 2008 ) . Teacher Attrition and Retention : A Meta - Analytic and Narrative Review of the Research . Review of Educational Research,78 ( 3 ) , 367 - 409 . Boyd, D . , Lankford, H . , Loeb, S . , Rockoff, J . , & Wyckoff, J . ( 2008 ) . The Narrowing Gap in New York City Teacher Qualifications and Its Implications for Student Achievement in High - Poverty Schools . Journal of Policy Analysis and Management, 27 ( 4 ) , 793 - 818 . Braun, H . I . ( 2015 ) . The value in value - added depends on the ecology . Educational Researcher, 44 ( 2 ) , . 131 - 127 Brown, J . S . , & Duguid, P . ( 1991 ) . Organizational learning and communities - of - practice : Toward a unified view of working, learning, and innovation . Organization Science, 2 ( 1 ) , 40 - 57 . Bryk, A . S . , Camburn, E . , & Louis, K . S . ( 1999 ) . Professional community in Chicago elementary schools : Facilitating factors and organizational consequences . Educational Administration Quarterly, 35 ( 5 ) , . 781 - 751

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help