sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

8 מההשוואה בין תוכניות הלימודים עולה כי המדינות דומות בכמה מאפיינים : החינוך המוזיקלי הוא חובה, אך ניתנת אוטונומיה לבתי הספר לבחור את • היקף הלימוד ואת הנושאים הנלמדים . התוכניות כולן מגדירות את המטרות הפדגוגיות בלימוד מוזיקה ואת • ההישגים הנדרשים מהתלמיד וכוללות סקירה כללית של תוכני הלימוד . בשום תוכנית אין התייחסות להיקף שעות הלימוד בכל גיל ואין פירוט של • תוכני הלימוד על פי תאוריות מקובלות במוזיקה ( כגון סולמות, סולפג' או הרמוניה ) . צפון קרוליינה היא המדינה היחידה שבה רק מורים מקצועיים מורשים ללמד מוזיקה . בשאר המדינות ישנן השתלמויות ללימוד מוזיקה המועברות למורים שתעודת ההוראה שלהם אינה בהוראת מוזיקה . התוכניות ברוב המדינות שנבחנו, פרט לצפון קרוליינה ( ולשאר ארה"ב ) , דומות באופן יחסי להוראת המוזיקה בבתי ספר בישראל כיום .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help