sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:4

5 . 3 . ניו זילנד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35 1 . 5 . 3 . רקע כללי על לימודי ביולוגיה בחט"ע בניו זילנד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35 2 . 5 . 3 . מבנה ת"ל או עקרונות מנחים שלה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35 3 . 5 . 3 . תוכנֵי הלימוד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 35 4 . 5 . 3 . פרקטיקות ומיומנויות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36 5 . 5 . 3 . נושאים סוציו-מדעיים וערכיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 37 6 . 5 . 3 . מסגרות זמן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38 6 . 3 . סינגפור . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39 1 . 6 . 3 . רקע כללי על לימודי ביולוגיה בחט"ע בסינגפור . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39 2 . 6 . 3 . מבנה ת"ל או עקרונות מנחים שלה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39 3 . 6 . 3 . תוכנֵי הלימוד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39 4 . 6 . 3 . פרקטיקות ומיומנויות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 40 5 . 6 . 3 . נושאים סוציו-מדעיים וערכיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41 6 . 6 . 3 . מסגרות זמן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41 7 . 3 . סקוטלנד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42 1 . 7 . 3 . רקע כללי על לימודי ביולוגיה בחט"ע בסקוטלנד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42 2 . 7 . 3 . מבנה ת"ל או עקרונות מנחים שלה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42 3 . 7 . 3 . תוכנֵי הלימוד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43 4 . 7 . 3 . פרקטיקות ומיומנויות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 43 5 . 7 . 3 . נושאים סוציו-מדעיים וערכיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44 6 . 7 . 3 . מסגרות זמן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44 8 . 3 . פינלנד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45 1 . 8 . 3 . רקע כללי על לימודי ביולוגיה בחט"ע בפינלנד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45 2 . 8 . 3 . מבנה ת"ל או עקרונות מנחים שלה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45 3 . 8 . 3 . תוכנֵי הלימוד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 45 4 . 8 . 3 . פרקטיקות ומיומנויות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46 5 . 8 . 3 . נושאים סוציו-מדעיים וערכיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47 6 . 8 . 3 . מסגרות זמן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 47 9 . 3 . קנדה – קולומביה הבריטית . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 48 1 . 9 . 3 . רקע כללי על לימודי ביולוגיה בחט"ע בקולומביה הבריטית . . . . . . . . . . . 48 2 . 9 . 3 . מבנה ת"ל או עקרונות מנחים שלה . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 48 3 . 9 . 3 . תוכנֵי הלימוד . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49 4 . 9 . 3 . פרקטיקות ומיומנויות . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 50 5 . 9 . 3 . נושאים סוציו-מדעיים וערכיים . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51 6 . 9 . 3 . מסגרות זמן . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 51 נספח : חוות דעת על המסמך . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 52

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help