sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:17

17 הפעלת התוכנית התרחבה בהדרגה, ומשתתפים בה כ - 100 בתי ספר יסודיים ועל-יסודיים . מודל השותפות כיום כולל את התלמידים, המורים וההנהגה בבית הספר, מתוך רצון להדק את הקשר בין הקהילות השונות . המודל מיושם במידות משתנות של אינטנסיביות . מורי התוכנית מלמדים בשתי המסגרות ומציגים את שתי הפרספקטיבות . התפיסה של Shared Education יוצרת מרחב פעולה משותף עבור תלמידים מבתי ספר קתוליים ופרוטסטנטיים הלומדים בשיעורים משותפים . בתי הספר עוסקים בלימוד משותף במגוון נושאים, במקצועות כמו מתמטיקה, מדעים, שפות, היסטוריה, אזרחות ו”כישורי חיים” ( התמודדות עם סמים ואלכוהול ) . הדרכים לכך מגוונות : כיתה שנודדת מבית ספר אחד לשני, כיתות שעורבבו מחדש או לימוד במתחם חדש וניטרלי . המורים בבתי הספר מתכננים את השיעורים במשותף, מלמדים במשותף ומפתחים חומרי למידה חדשים . ההנהלה והצוות החינוכי בבתי הספר הם שמגבשים את מודל הלימוד המשותף . מודל נוסף הקיים במערכת הוא קמפוסים משותפים הממוקמים בבתי ספר שותפים – קמפוס בנושא מדיה ואומנות בבית ספר אחד וקמפוס בנושא מדעים וטכנולוגיה בבית ספר שני, המשרתים את כלל התלמידים . על רקע המצב הפוליטי המורכב באירלנד, צוות התוכנית יצר קשר עם המפלגות המרכזיות במדינה והציג בפניהן את התהליכים והתוצאות של התוכנית, על מנת להבטיח תמיכה רחבה בפעילותה . בעקבות כך, התוכנית התרחבה בהדרגה . ( 2017 Duffy & Gallagher, ) .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help