sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:2

2 לשכת המדען הראשי במשרד החינוך ומינהל החינוך הדתי פנו ליוזמה – מרכז לידע ולמחקר בחינוך בבקשה ללמוד על סוגים של שיתופי פעולה בין בתי ספר . דוח מת”ת ( מידע תומך תכנון ) נועד להשיב על שאלות ממוקדות בסוגיות אקטואליות של צוותים להתוויית מדיניות . התוצר הוא מסמך ממוקד, בהיר ומותאם אישית לצורכי הגוף המזמין . דוח מת”ת סוקר ספרות מחקר עדכנית וכן מדיניות חינוך . הסקירה נעשית בהתאם לנושא הנדון והיא מפנה את הקוראים והקוראות להרחבות . על הפקת דוחות מת”ת אמון צוות היוזמה : ד”ר תמי חלמיש אייזנמן : מנהלת ד”ר עדו ליטמנוביץ ושירה זיוון : עורכי הסדרה מוריה יזרעאלב : עורכת הפרסומים אילה ולודבסקי-יובל : אחראית על הנגשת חומרים וידע ארגוני דוח זה נכתב בידי ד”ר חן ליפשיץ, נערך בידי חוה לוסטיג-מלימובקה ועוצב בידי אמונה כרמל . בכל שימוש במסמך זה או ציטוט ממנו יש לאזכר את המקור כדלקמן : ליפשיץ, ח’ ( 2019 ) . סוגים של שיתופי פעולה בין בתי ספר : מסגרת מושגית, מערך מניעים ותובנות . יוזמה – מרכז לידע ולמחקר בחינוך . תהליך הכתיבה של דוחות מת”ת כולל ליווי אורך של מומחה או מומחית תוכן, לצד התייעצות עם חוקרות, חוקרים, נשות שטח ואנשי שטח ; זאת לצורך כתיבת דוח מקיף המותאם לשדה החינוך בישראל והולם את צורכי הגוף המזמין . רבות מההערות שקיבלנו הוטמעו בדוח זה . הערות כלליות על הדוח או כאלו העומדות בפני עצמן שולבו בנספח . תודה שלוחה ל פרופ’ אודרי אדי רקח , מומחית בסוציולוגיה ומינהל חינוך ובפרט ביחסי בית הספר וסביבתו ואי-שוויון חברתי במערכת החינוך, אשר ליוותה את כתיבת הדוח וסייעה רבות בעיצוב תכניו . תודה גם לכל מי שסייעו בהכוונות, הערות, הארות ומתן חוות דעת ( לפי סדר אלפביתי ) : ד”ר שלמה גולדמן , מנהל תחום מחקרים וניסויים חינוכיים, לשכת המדען הראשי, משרד החינוך ; מיכל דה האן , סגנית מנהל מינהל החינוך הדתי ( פדגוגיה ) , משרד החינוך ; ראובן לייבל , מנהל המחוז, המינהל לחינוך התיישבותי פנימייתי ועליית הנוער, משרד החינוך ; ד”ר שני פייס , מנהלת שותפה בלימוד משותף, מט”ח ; פרופ’ חן שכטר , פרופסור מן המניין בבית הספר לחינוך, אוניברסיטת בר-אילן .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help