sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:15

15 יש לציין שהתבססות על המודלים לדיפרנציאציה צריכה להיות זהירה ומדוקדקת, כיוון שהמודלים מורכבים . מורה שלא עושה זאת עלול בקלות להיכשל ולהכין מערכי לימוד שלא מעניקים רמת לימוד גבוהה יותר . לכן, מדיניות שמקדמת הוראת תלמידים מחוננים ומצטיינים בכיתה הטרוגנית שמה דגש לעיתים קרובות על פיתוח המיומנות של מורים בשימוש בכלי זה ( 2012 VanTassel - Baska, ) . להרחבה : Brady, M . ( 2015 ) . An Exploration of the Impact of Gifted and Talented Policies on Inner City Schools in England : a Case study . dissertation, The College of Business, Arts and Social Sciences, Brunel University . ] מקרה המחקר בוחן בין השאר את היתרונות והחסרונות של דיפרנציאציה בבית ספר באנגליה [ . Lane, S . ( 2016 ) . Finnish elementary school teachers’ perspectives on gifted education Research Report 399 ( dissertation ) , University of Helsinki Department of Teacher עבודת דוקטור זו בוחנת הוראה של תלמידים מחוננים ומצטיינים בפינלנד, שבה לא [ . Education ] קיימת הגדרה ברורה לתלמידים אלו והמורים אינם רוכשים כלים ייעודיים להוראתם Ronksley - Pavia, M . L . ( 2010 ) . Curriculum Differentiation : A Practical approach . Mindscape, ] סקירה של שימוש בדיפרנציאציה בקרב מחוננים [ . 11 - 4 , ) 2 ( 30 Tomlinson, C . A . & Imbeau M . B . ( 2014 ) . "Leading and Managing : A Differentiated Classroom," ACSD, Alexandria, Virginia . ] ספר הדרכה למורים על שיטות להוראה דיפרנציאלית למחוננים [ . VanTassel - Baska, J . ( 2012 ) . Analyzing Differentiation in the Classroom : Using the COS - R Gifted Child Today 35 ( 1 ) , 43 - 48 . ] מאמר המפרט כלים לפיתוח חומרים מותאמים למחוננים ומצטיינים [ בכל הגישות שהוצגו בחלק זה יש להדגיש לא רק את התוכן שמועבר לתלמידים, אלא גם את האופן שבו הוא מועבר ( בהתחשב במאפיינים הקוגניטייים, רגשיים והתנהגותיים הייחודיים לתלמידים מצטיינים ומחוננים ) . וזאת, בהמשך להדגשותיהם של החוקרים המרכזיים בתחום שהוזכרו במבוא .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help