sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

14 רחל גלבוע 2 . אליםלבין אנשיםשנוגעים, או חוצים, את הגבול עם זאת, הגבולות הספרותיים אינם מוגדרים בבהירות, ולכן החלופה היא לנטוש לחלוטין שאנו עוסקים בו הוא פשוט סיפור . סוגה ולסכם שמההגדרות באיכות מסוימתןזמני מעוג - של סיפור מסורתי עלח המשיכהוכ ייחודית אוניברסלית שטמונה בו , ושבספר זה יכונהמהות – שבאופיו , במיוחד אלו העוסקיםבראשית . כמה מהסיפורים ב" המוטיב המיתי " ית ה"בריאה" נחשבים כמיתוסים מכיוון שהם נתפסים כבעלייבקטגור חשיבות אוניברסלית, למרות המגוון של הפרשנויות בדבר משמעותם או הבהרה : ולמגוון נדרשתהמטרה שהם משרתים . ריבוי של פרשנויות תמיד יתעורר כאשר אלו הרווחות אינן עונות ור ישנוחברתיים משמעותיים . העובדה שהסיפ - לצרכים אנושיים והוא נגיש, מאפשרת ל"פנטזיה האנושית להשתלט על המשך 3 ,לנה דויטשההאירועים המיתיים", כך מציעה הפסיכולוגית הדמיון האנושי משתלט על גרעין הסיפור – במילים אחרותו פונקציה האורגינלית, למשמעות אולובלי התייחסותהמסורתי, דגש שונה,הֶלקונטקסט ההיסטורי שלו, מאמצת אותו דרך פרשנות, סיפוריםאי לכך,או בהרחבת הסיפור לצרכים העכשוויים . על – מופת למצב האנושי המתמשך, ואנוגםמיתולוגיים אלו הם דֶ 4 . מעורבים בהם – ידי הפרשנות הסובייקטיבית שלנו לפרשנות של מיתוס, יש להתחשב בשני גורמים כשמנסיםבהתייחסות את המוטיב – למצוא את "המשמעות האמתית" של נרטיב ספרותי, ודרכה המיתי שלה : על בסיס של הטקסט הנבחן, ללא התייחסותעליה להיעשות ( 1 למקור המשוער שלו . . למשל : 20 - גישה זו מנוגדת לנטייה פופולרית של תחילת המאה ה 5 רייקתאודור - של האירוע בגן ( Story - Fall The ) מציע פרשנות דרך מציאות משוערת של עידן קדום, בשחר האנושות, שקדםעדן

כתב ווב הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help