sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

10 רחל גלבוע מחקרהד בפרסומייבאנגלית, ורק בחו"ל . לצערי, אין לגישתי ולמסקנותי בעברית . חלק מהקשיים שנתקלתי בתרגום לעברית נבע מהדיון הלשוני ומהמונחים באנגלית שאין להם מקבילה בעברית . למרות זאת, השתדלתי להציע – ושבכל זאתטקסט עברי נהיר שממעיט ככל האפשר במילים לועזיות הקריאה בו שוטפת . מעבר – למרות תשומת הלב שהוקדשה לפרטי פרטים לכך נשמרו בו האופי והתכונות של מחקר אקדמי, מאחר שלדעתי אין דרך ספר שהיה ועדיין נמצא תחת,בראשיתאחרת להעביר נושא מורכב כספר עיון מתמיד . היא ההכרה שמחקר טוב אינו מציבי זההתפיסה המובילה בספר אין אניתשובה סופית ומוחלטת, אלא פותח דרך לדיון נוסף . אי לכך, טוענת שהפירוש המוצע מהווה תשובה מוחלטת לנושאים המוצגים בספר אלא דרך אפשרית להסתכלות חדשה על אופיו ההגיוני של,בראשית זרעים של . לוטיןם . אינני מציגה משהו חדש לחהטקסט והיבטיו המיתיי פזורים בפרשנויות שונות שאני אסירת תודה להן, ותודתי נתונהינימוקי גם לאלו שבסופו של דבר דחיתי ) כמפורט בהערות ( . לאוסף הרעיונות . הטקסטיצרתי תפיסה חדשה שלולעניות דעתיהוספתי גם משלי,הקיים משלו . בראשיתספרנראה שלכל אחד יש הסופית תגרום לאנשים נוספים, כפי שגרמהאני מקווה שהתוצאה מהתאולוגיה הנושנה והשבתבראשיתספרלבני, לומר : "תודה על שחרור התייחסות זו עודדה אותי להמשיך בגישתי הלא" . יהרלוונטיות שלו אלי כך מקובלות . כלמנת להגיע למסקנות הלאשכיחה על שיורד לכל פרטי – יגע לעתיםימ – חקירותהקורא מוזמן להשתתף במסע ולמצוא בו את מהמנת להגיע להבנה אחרת של הכתוב, - הטקסט על . לצורך כך אפרט את ההתייחסות המוצעת המוטיב המיתי – שמכונה כאן להבהיר את הגישההמחקר שלי, בתקווהלנושאים שונים של תפיסות שננקטה .

כתב ווב הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help