sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

10 משה מנשהוף םתוך כדי התבססות על אותכאמור,זאת,כלחוזרים לעצמנו תוך רגעים ? . מושגי יסוד שהגדרתי החוויה,שתסביר את תופעותאת מושגי היסוד של התיאוריהשאציגפניל שנזכרו . בנושאיםשעולה מהעיסוקהמהותיקושי, אדון בוהחלוםהזיכרון מדעי אובעיקר מפני שאין בנמצא יסוד,בעייתיתחום התפיסה הוא מאחר,זאת . ניתן להתבסס עליו בביטחוןוהבנתו,אובייקטיבי שיסייע ב מספר הרב של הסוגיות והתופעות הכרוכותהו,מורכבות הנושאעלנוסףש מועדת להיותשמבוסס על עדות אישיתלבחון אותו ולדון בו,בו, כל ניסיון לא ניתן,"דיווח בגוף ראשון"השלאמינותה - אימשוםמוטעית ומוטה . עם זאת, . וספק ולבחון אותויש להטיל ב, אלאסתם כךיועללהסתמך הכליוהןעדויות אישיות,כל הידיעות שלנו מבוססות על,דברבסופו של . היחיד העומד לרשותנו בבואנו לבחון את העולם ממצאיםבחזקתןההעדויות האישיות,ןאמינותעל אף שאלת הצלבת מידעבדרך שלומהן עליו להסיק מסקנותחוקר,הבפנייםשנחשפ וראיית התמונה הכוללת . ,מאודמשוכלל hard disk זיכרון במונחים שלהעלבימינו מדובר רבות כגון,כביכולעל גילוייםשמוכרזאו,שמנסים לפענח איך הוא עובד כימי לתהליכים - או גילויים אחרים של בסיס פיזיקו"חלבון הזיכרון" ,פעםהייתה נפוצהשואינה שונה מזזו במהותהגישה . אולם,תודעתיים וידעכל דור שפהלשעון משוכלל . במנגנוןכמוחשבו שהמוח הואכאשר בקפיצים – , והאחרבמונחים כמו חלבוני זיכרוןיש דור שמשתמשמשלו . הכלים,ולהערכתי,הדרך לפענוח המוח עודנה ארוכהגלגלי שיניים . בו אינםרחוקים מאוד מלהיות מספיקים לצורך זה או שכללהמדעיים . לכן, גישתי היא שישאפיסטמולוגיותהתופעותהמתאימים להסבר שנתנה דרור לחשיבה יצירתית . זו,להחזיר את העדנה לפילוסופיה מחקרייםהיםבתחילת הטקסטרבים מהחוקרים בתחום זה מצהירים ואחר כך,או הזיכרוןתפיסהעל התודעה,הדבר עליודעיםשאיננושלהם, אתבבואם, למשל, לתאר . לכביכויםבוססמביאים טיעונים והסברים מ מסייגים את דבריהם בצירופיםהםהמנגנונים הפיזיולוגיים של הזיכרון מצטטיםאחריםיוצא כי,סביר להניח" ועוד . אולם"כגון : "אפשר לומר" . ללום המנגנוניהגילו אתנוצרת מעין הבנה שכברוכך,את טיעוניהם פיעלאציירושגם אם,ציורכמו – לסיום, אני רואה בספר הזה יצירה

כתב ווב הוצאה לאור בע"מ


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help