sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:19

19 להרחבה Abramo, J . M . , & Austin, S . ( 2014 ) . The trumpet metaphor : A narrative of a teacher’s mid - career pedagogical change from formal to informal learning practices . Research Studies in Music Education, 36 ( 1 ) , 57 - 73 . [ מאמר המסביר ומדגים את שיטת ההוראה הדיאלוגית בנגינה ] Cabedo - Mas, A . , & Díaz - Gómez, M . ( 2016 ) . Music education for the improvement of coexistence in and beyond the classroom : A study based on the consultation of experts . Teachers and Teaching, 22 ( 3 ) , 368 - 386 . [ ראיונות עם מומחים להוראת מוזיקה בספרד העלו שתוכנית הלימודים הקיימת אינה משפרת בקרב תלמידים את תחושת החיים המשותפים, ויש לשנותה ] Carabetta, S . , & González, J . V . ( 2017 ) . Reflections for the construction of an intercultural musical education : When pedagogical and epistemological aspects are out of focus . Revista Internacional de Educación Musical, 5 ( 1 ) , 119 - 127 . [ מחקר ולפיו תוכנית הלימודים להוראת נגינה בארגנטינה נשענת על עמדות שנתפסות כיום כיורו-צנטריות וטהרניות, ויש צורך לעדכנה כדי לשמור על הרלוונטיות שלה ] Creech, A . , Saunders, J . , & Welch, G . F . ( 2016 ) . Who is music education for ? Student voices from plural communities . in G . Boal - Palheiros ( Ed . ) , International perspectives on research in music education : proceedings of the 26 th international seminar of the ISME commission on research, London 18 - 22 July 2016 ( 79 - 87 ) . [ מאמר שבו נטען כי לימודי מוזיקה נועדו לכול, אך בפועל אינם מגיעים לכול והדבר יוצר ניכור ותסכול ] : Odena, O . , Summers, M . , Jaap, A . , & Rodriguez, A . ( 2016 ) . Music for integration Research briefing : Exploring the potential of music education for integrating newly arrived children in schools . Glasgow : University of Glasgow Press . [ מחקר ולפיו לימודי מוזיקה עשויים לתרום לאווירה לימודית חיובית ולהכלה של תלמידים חדשים בכיתה ] Rosabal - Coto, G . ( 2016 ) . Costa Rica’s SINEM : A perspective from postcolonial institutional ethnography . Action, Criticism & Theory for Music Education, 15 ( 1 ) , 154 - . 187 [ פרספקטיבה פוסט-קולוניאלית על תוכנית SINEM בקוסטה ריקה, השואבת מתוכנית El Sistema בוונצואלה . הטענה היא כי תוכניות אלו משמרות עליונות מערבית-לבנה במדינות שבהן הן מתקיימות ]

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help