sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

11 Holochwost, S . J . , Propper, C . B . , Wolf, D . P . , Willoughby, M . T . , Fisher, K . R . , Kolacz, J . , . . . & Jaffee, S . R . ( 2017 ) . Music education, academic achievement, and executive functions . Psychology of Aesthetics, Creativity, and the Arts, 11 ( 2 ) , 147 . [ מחקר על 260 תלמידים בכיתות א' - ח' שהראה התאמה בין אימון בתזמורת ילדים בשעות אחר הצוהריים לבין תוצאות גבוהות יותר במבחנים סטנדרטיים ובתפקודים ניהוליים . המתאם גבוה יותר ככל שילדים השתתפו זמן רב יותר בתוכנית ] Huat See, B . , & Kokotsaki, D . ( 2016 ) . Impact of arts education on the cognitive and non - cognitive outcomes of school - aged children . Education Endowment Foundation . [ מטא-אנליזה של 199 מחקרים על מתאמים בין לימודי אומנויות לבין ביצועים קוגניטיביים והישגים לימודיים, שנערכו בין השנים 1995 ו - 2015 . 71 מהמחקרים עוסקים בפעילויות הקשורות למוזיקה . המסקנה המרכזית היא שהמחקרים אינם מספקים . המחברים ממליצים לבחון את הוראת המוזיקה כבעלת פוטנציאל חיובי ] Jaschke, A . C . , Honing, H . , & Scherder, E . J . ( 2018 ) . Exposure to a musically - enriched environment ; Its relationship with executive functions, short - term memory and verbal IQ in primary school children . PLOS One, 13 ( 11 ) , e0207265 . [ מאמר ולפיו קיימות הוכחות לכך שנגינה על כלי מוזיקלי משפרת כישורים . לא נמצאה הוכחה להשפעה מקבילה של שהייה בסביבה "עשירה מוזיקלית" ] Jaschke, A . C . , Honing, H . , & Scherder, E . J . ( 2018 ) . Longitudinal analysis of music education on executive functions in primary school children . Frontiers in neuroscience , 12, 103 . [ מחקר שמצא מתאם חיובי בין השתתפות בשיעורי מוזיקה ונגינה בכיתה א' לבין תפקודים קוגניטיביים ותוצאות מבחנים ] Kaviani, H . , Mirbaha, H . , Pournaseh, M . , & Sagan, O . ( 2014 ) . Can music lessons increase the performance of preschool children in IQ tests ? Cognitive Processing, 15 ( 1 ) , 77 - 84 . [ מחקר שמצא מתאם חיובי בין הוראת מוזיקה להתפתחות הקוגניטיבית של ילדים בגיל גן ] Kelly - Mchale, J . , & Abril, C . R . ( 2015 ) . The space between worlds : Music education and Latino children . In C . Benedict, P . Schmidt, G . Spruce & P . Woodford ( Eds . ) , The Oxford handbook of social justice in music education ( pp . 156 - 172 ) . New York : Oxford University Press . [ מאמר הטוען כי נגישות שווה לתוכניות להוראת מוזיקה אינה מבטיחה שוויון בהפקת התועלת מהן ] Kinney, D . W . ( 2008 ) . Selected demographic variables, school music participation, and achievement test scores of urban middle school students . Journal of Research in Music Education, 56, 145 - 161 . [ מחקר ולפיו תלמידים שהשתתפו בפעילות מוזיקלית הציגו הישגים אקדמיים גבוהים יותר מאחרים לפני הפעילות המוזיקלית ואחריה ] . ) 2009 ( . Moreno, S . , Marques, C . , Santos, A . , Santos, M . , Castro, S . L . , & Besson, M Musical training influences linguistic abilities in 8 - year - old children : More evidence for brain plasticity . Cerebral Cortex, 19, 712 - 723 . [ מאמר ולפיו יש מתאם חיובי בין אימון מוזיקלי לשיפור כישורי קריאה ]

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help