sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:15

15 לסיכום, מן המחקרים שנעשו בשנים האחרונות על הטמעת רכיבי משחוק בזירה החינוכית אפשר ללמוד כי : בעיצוב יישומי משחוק יש לקחת בחשבון שלל גורמים כמו גיל, מגדר וצורכי לימוד ייחודיים, ולהתאימם לקהל היעד ; יש אוכלוסיות אשר בעבורן הטמעת מרכיבי משחוק יכולה לא רק להגביר את הניעת הלמידה, אלא אף לסייע במניעת הדרה, ניתוק ואולי אף נשירה ( גלויה או סמויה ) ממערכת הלימוד . מקורות נבחרים * רשימת המקורות המלאה נמצאת בסוף הדוח Gee, J . P . ) 2003 ( . What video games have to teach us about learning and literacy . Computers in Entertainment ( CIE ) , 1 ) 1 ( , 20 . מאמר קצר המסכם את עיקרי ספרו של גי ( Gee ) בנושא משחקי מחשב, למידה ואוריינות . Huang, W . H . Y . , & Soman, D . ) 2013 ( . Gamification of education . Research Report Series : Behavioural Economics in Action, Rotman School of Management, University of Toronto . מסמך מקיף וישים העוסק במשחוק בעולם החינוך . כולל הגדרות, שלבי פעולה ביישום משחוק ודוגמאות מן השטח . : Lokhorst, S . R . ) 2014 ( . The use of gamification in interventions for children with autism a systematic review ) Bachelor's thesis ( . University of Twente, The Netherlands . מטא-אנליזה הבוחנת את השפעות המשחוק על רכישת כישורים חברתיים-רגשיים אצל ילדים עם אוטיזם . : Paniagua, A . , & Istance, D . ) 2018 ( . Teachers as Designers of Learning Environments The Importance of Innovative Pedagogies, Educational Research and Innovation . Paris : OECD publishing . המסמך מתמקד בעולם המשחוק ובפרשנות העכשווית שלו בכיתות . הוא כולל סקירה של דוגמאות להטמעה מיטבית של רכיבי משחוק בבתי הספר לצד סקירת אתגרים ביישום . להעשרה והרחבה ( הרצאות טד והרצאות מכינוסים ) 2011 Gaming to re - engage boys in learning | Ali Carr - Chellman at TED, This company pays kids to do their math homework | Mohamad Jebara at TED, 2018 The demise of guys | Philip Zimbardo at TED, 2011 Revolutionize schools with design thinking and play | Ross Flatt at Debate on Education, 2016

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help