sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:23

23 Moore Jr . , D . E . ( 2007 ) . How physicians learn and how to design learning experiences for them : An approach based on an interpretive review of evidence . In M . Hager, S . Russell & S . W . Fletcher ( Eds . ) , Continuing education in the health professions : Improving healthcare through lifelong learning, 30 – 62 . New York, NY : Josiah Macy, Jr . Foundation . [ מאמר הסוקר את הדרכים שבהן רופאים לומדים, ומציע שישה עקרונות שיכולים לסייע בתכנון מסגרות לימודים פורמליות לרופאים ] Nissen, S . E . ( 2015 ) . Reforming the continuing medical education system . Journal of the American Medical Association, 313 ( 18 ) , 1813 - 1814 . [ מאמר המציג את מבנה לימודי ההמשך ברפואה ומציע דרכים לשפרם ] Vandergrift, J . L . , Gray, B . M . & Weng, W . ( 2018 ) . Do state continuing medical education requirements for physicians improve clinical knowledge ? Health Services Research, 53 ( 3 ) , . 1701 - 1682 [ מאמר הבוחן את השפעתה של הדרישה כלפי רופאים להשתתף בלימודי המשך על הידע הקליני שלהם ]

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help