sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

8 טבלה 1 מציגה את מודל הניהול של מורי המורים בכל אחת מהתוכניות לפיתוח המקצועי שתי התוכנית הראשונות בדוח – מסינגפור ומאונטריו, קנדה – נבחרו הואיל והן חלק ממדיניות פיתוח מקצועי למורים שהמחקר מזהה כאפקטיבית ומובילה להוראה איכותית ( 2011 Darling - Hammond & Rothman, ) . התוכנית האנגלית נבחרה אף שפעלה רק חמישה חודשים, כיוון שהיא ממוקדת מאוד בהובלת פיתוח מקצועי למורי מורים . התוכנית הרביעית, שהיקפה בין-לאומי, נבחרה משתי סיבות : הסיבה הראשונה היא שאופייה הבין- לאומי חייב פיתוח מנגנוני למידה מקצועית למורים ולמורי המורים המתמודדים עם האתגר של הטמעה בהקשרים שונים במדינות שונות . הסיבה השנייה היא ייחודיות התוכנית, שלמרות היקפה הרחב ממוקדת בקידום שיטת הוראה מסוימת . לבסוף, התוכנית החמישית – תוכנית הסמכה בידי ארגון עצמאי לפיתוח סטנדרטים בהוראה בארצות הברית – נבחרה הואיל והמחקר מראה כי מי שעברו אותה נוטים יותר מעמיתיהם לשמש מנהיגים חינוכיים . להרחבה : Darling - Hammond, L . & Rothman, R . ( Eds . ) . ( 2011 ) . Teacher and leader effectiveness in high - performing education systems . Washington, DC and Stanford, CA : Alliance for Excellent Education and Stanford Center for Opportunity . [ דוח בין-לאומי על אודות אפקיטיביות ההוראה במערכות חינוך מהמובילות בעולם ] מודל ניהולי מובחן לתחום הרקע של מורי המורים מורי המורים המורים ומובילי הפיתוח SSD המקצועי לומדים באופן דומה – בקהילות למידה, שחלקן משתייכות לבית הספר וחלקן מחוץ לבית הספר . מובילי הפיתוח המקצועי הם מורים וחברים בצוותי ההנהלה של בתי הספר מתוקף תפקידם . המורים המובילים נבחרים על TLLP בסיס ההצעות שהגישו . הם מתפתחים מקצועית במסגרת תפקידם ומציגים את עבודתם בפני עמיתים . המורים המובילים הם מורים בבתי ספר שהצעותיהם לפרויקטים של למידה מקצועית התקבלו . קהילת הלמידה מקיימת DD מפגשי פנים אל פנים ודיון במדיה דיגיטלית כשיטה לפיתוח מקצועי של מורי מורים . מורי המורים הם מתחום המדעים : חלקם חברי סגל אוניברסיטאי, חלקם מנחי מורים ואחרים עובדים כמורים במקביל לעבודתם כמורי מורים . התוכנית כוללת שנת הכשרה RR לתפקיד, פיתוח מקצועי מתמשך באמצעות צפיית עמיתים ולמידה בקבוצות וברשתות . המשתתפים הם מורים ומומחים להוראה מתקנת . תהליך הערכה המאפשר NBPTS לאתר מורי מורים מורים ניגשים לתהליך ההערכה . פוטנציאליים .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help