sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:18

18 דחיית התוכניות להוראת זהויות לאומיות או החלפתן ( דרום אפריקה והונג קונג ) . יעילות מוגבלת של התוכניות בשינוי תחושת השייכות הלאומית והתרבותית של תלמידים ( הונג קונג ) . לכן חשוב להתאים את מטרותיה של תוכנית הלימודים לַזהויות של קבוצות מיעוט בתוך הלאום האתני ובתוך קהילת האזרחים כולה, וכן לאקלים הציבורי שבה מבקשים להפעילה . להרחבה Baildon, M . , & Ho, L . C . ( 2009 ) . Common insecurities : Understanding Social Studies in new contexts . Paper presented at the National Council of Social Studies Annual Conference, Atlanta, GA . [ מחקר הדן בשימוש ברטוריקה להבנת עמדות של מדינות, ובוחן גם את הרטוריקה של מנהיגים בסינגפור ] Chong, K . M . ( 2012 ) . Perceptions and teachings of national identity and national education : case studies of Hong Kong’s secondary school teachers . ( PhD dissertation ) , University of York . [ מחקר בנושא עמדות מורים על הוראת זהות סינית בהונג קונג ] Jaskulowski, K . , Majewski, P . , & Surmiak, A . ( 2018 ) . Teaching the nation : history and nationalism in Polish school history education . British Journal of Sociology of Education, 39 ( 1 ) , 77 - 91 . Jaskulowski, K . , & Surmiak, A . ( 2017 ) . Teaching history, teaching nationalism : a qualitative study of history teachers in a Polish post - industrial town . Critical Studies in Education, 58 ( 1 ) , 36 - 51 . [ בשני המחקרים של ז’סקולוסקי ועמיתיו רואיינו כ - 60 מורים להיסטוריה ונשאלו על שימוש בתחום הדעת לצורך הוראת זהות לאומית . נמצא כי המורים רואים את מקצוע ההיסטוריה כמקצוע מַבְנֶה אומה, מלמדים את תוכנית הלימודים כתוכנית להיסטוריה של אומה ומשתמשים בתכנים כדי ליצור תפיסה של זהות לאומית בקרב התלמידים ] : Klar, Y . , & Bilewicz, M . ( 2017 ) . From socially motivated lay historians to lay censors Epistemic conformity and defensive group identification . Memory Studies, 10 ( 3 ) , . 346 - 334 [ מחקר הבוחן את הטעמים להזדהות עם "היסטוריה רשמית" לצד דחיית סיפרים חלופיים בפולין ובישראל ] Korostelina, K . ( 2008 ) . History education and social identity . Identity : an International Journal of Theory and research, 8 ( 1 ) , 25 - 45 . [ בחינה של מסרים פטריוטיים בספרי הוראת היסטוריה במדינות שנמצאות בקונפליקט עם שכנותיהן או בבידוד ממדינות אחרות, כגון צפון קוריאה, צפון אירלנד וטיוואן ]

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help