sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:19

19 - Masooa, M . , & Twala, C . ( 2014 ) . The Teaching of South African History in the Post Apartheid Era : Towards Critical and Epistemological Criticisms . Mediterranean Journal of Social Sciences, 5 ( 20 ) . [ מאמר הבוחן את האתגרים בהוראת ההיסטוריה של דרום אפריקה ואת השינויים שחלו בתוכניות הלימודים ] Morris, P . , & Vickers, E . ( 2015 ) . Schooling, politics and the construction of identity in Hong Kong : the 2012 ‘Moral and National Education’ crisis in historical context . Comparative Education, 51 ( 3 ) , 305 - 326 . [ מאמר המתאר את תוכנית הלימודים לחינוך ערכי ולאומי שהוצעה בהונג קונג בשנת 2010 ואת המאבק הציבורי כנגדה שהוביל לוויתור עליה בשנת 2012 ] Nucci, L . , Krettenauer, T . , & Narváez, D . ( Eds . ) ( 2014 ) . Handbook of moral and character education . New York : Routledge . [ ספר המקבץ הצעות להבניית ערכים בכיתה, בין השאר, על פי גיל התלמידים ] Weninger, C . , & Kho, E . M . ( 2014 ) . The ( bio ) politics of engagement : shifts in Singapore’s policy and public discourse on civics education . Discourse : Studies in the Cultural Politics of Education, 35 ( 4 ) , 611 - 624 . [ מאמר הסוקר את לימודי האזרחות בסינגפור וערכי הזהות המודגשים בהם ]

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help