sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:16

16 התנהגות אנטי-חברתית נמצא כי תלמידי חינוך ביתי בני 11 - ,12 נוטים פחות להחצין בעיות התנהגות מאשר תלמידי בתי הספר . במדדים אחרים של התנהגות חברתית וכן במדדי יכולת התקשרות חברתית לא נמצאו הבדלים מובהקים בין הקבוצות ( Guterman & Neuman, 2015 ) . מקורות : Guterman, O . & Neuman, A . ) 2015 ( . Schools and Emotional and Behavioral Problems A Comparison of School - going and Homeschooled Children . Journal of Educational Research, 110 ) 4 ( , 425 - 432 . [ מחקר שנערך בישראל ומצא כי תלמידי חינוך ביתי חווים רמה נמוכה יותר של מדדי דיכאון ועצבות מאשר תלמידי בתי ספר בחתך חברתי-כלכלי דומה ] Guterman, O . & Neuman, A . ) 2017 ( . The Role of Family and Parental Characteristics in the Scope of Social Encounters of Children in Homeschooling . Journal of Child and Family Studies, 26, 2782 - 2789 . [ מחקר שנערך בישראל ומצא כי ככל שההורים הם חברותיים יותר ובעלי אינטליגנציה רגשית גבוהה יותר, כך יתרום הדבר להתפתחות הרגשית והחברתית של הילדים ] . Medlin R . G . ) 2013 ( . Homeschooling and the Question of Socialization Revisited Peabody Journal of Education, 88 ) 3 ( , 284 - 297 . [ מחקר הנסמך על דיווחי הורים, מורים ותלמידים, ומצא כי תלמידי חינוך ביתי מתפתחים בתחום החברתי בדומה לבני גילם בחינוך הציבורי ] Rothermel, P . J . ) 2012 ( . Home Educated Children’s Psychological Well Being . Estudios Sobre Educaacion, 22, 12 - 36 . [ מחקר בנושא שלוֹמוּת ( being well ) של תלמידי חינוך ביתי באמצעות שני מבחנים מקובלים ]

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help