sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:12

12 מחקר מדיניות 151 | האם מערכת ההשכלה הגבוהה ערוכה לגידול במספרם של בוגרי 5 יח"ל במתמטיקה ? תרשים 1 מספר הזכאים לתעודת בגרות ברמת 5 יח"ל במתמטיקה, 2009 - 2019 הערה : מספר הזכאים לתעודת בגרות ברמת 5 יח"ל במתמטיקה ב – 2019 הוא אומדן המתבסס על מספר הניגשים לבגרות ברמת 5 יח"ל ב – 2019 ועל שיעורי המעבר בקרב הניגשים למבחן הבגרות בגרות ברמת 5 יח"ל ב – 2018 . מקור : עיבודי המחברים לנתוני משרד החינוך ונתוני הלמ"ס . לנוכח הזינוק בשיעור בוגרי 5 יח"ל במתמטיקה ( שרבים מהם נוטים לפנות למסלולי הלימוד הריאליים באקדמיה ) עולה שאלה באשר להיקף הגידול הצפוי בביקוש למסלולים אלו בחומש הבא ( תשפ"ב – תשפ"ו ( 22 / 2021 - 26 / 2025 ) ) , כאשר בוגרים אלו צפויים להיכנס בשערי האקדמיה . שתי השאלות שמחקר זה מבקש לבחון הן אלה : ( 1 ) באיזה שיעור צפוי לגדול בחומש הבא מספר המועמדים למסלולי הלימוד הריאליים ( מדעים והנדסה ) בעקבות הגידול במספר בוגרי 5 יח"ל במתמטיקה ? ( 2 ) האם מערכת ההשכלה הגבוהה מוכנה להתמודדות עם הגידול הצפוי במספר המועמדים ללימודים במסלולים אלו והאם היא מסוגלת לקלוט אותם כהלכה ? 046 19 2019 2018 2017 2016 2015 2014 2013 2012 2011 2010 2009 10,548 11,032 9,742 12,787 11,316 9,716 9,185 8,869 , 0 18,2 16,085 2

המכון הישראלי לדמוקרטיה ע"ר


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help