sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:14

14 להרחבה : . ) 2015 ( . Bakosh, L . S . , Snow, R . M . , Tobias, J . M . , Houlihan, J . L . & Barbosa - Leiker, C Maximizing Mindful Learning : Mindful Awareness Intervention Improves Elementary School Students’ Quarterly Grades . Advance online publication, Mindfulness . [ מחקר על כ - 200 תלמידים מבתי ספר יסודיים שהראה מתאם בין הפוגות מיינדפולנס מוקלטות לבין עלייה בציונים במבחנים ] Bannirchelvam, B . , Bell, K . L . & Costello, S . ( 2017 ) . A qualitative exploration of primary school students’ experience and utilization of mindfulness . Contemporary School Psychology, 21 ( 4 ) , 304 - 316 . [ מחקר איכותני שבחן עמדות של שמונה תלמידים מכיתות ה' ו - ו' לגבי תרגולי מיינדפולנס ארוכים בבית הספר . המחקר מראה שתלמידים נעזרים בתרגולים אלו לצורך ויסות עצמי ] . ) 2014 ( . Britton, W . B . , Lepp, N . E . , Niles, H . F . , Rocha, T . , Fisher, N . E . & Gold, J . S A randomized controlled pilot trial of classroom - based mindfulness meditation compared to an active control condition in sixth - grade children . Journal of School Psychology, 52 ( 3 ) , 263 - 278 . [ התערבות על 100 תלמידי כיתה ו' שמראה שאין השפעה מובהקת לתרגולי מיינדפולנס ] Crescentini, C . , Capurso, V . , Furlan, S . & Fabbro, F . ( 2016 ) . Mindfulness - Oriented Meditation for Primary School Children : Effects on Attention and Psychological Well - Being . Frontiers in Psychology, 7, 805 . [ מחקר פיילוט על 30 תלמידים בכיתה ג' בבית ספר איטלקי . במהלכו נמצא כי להתערבות של שלוש פעמים בשבוע במשך שמונה שבועות היה מתאם עם הערכת המורה את התלמידים כדיכאוניים פחות, אך לא היה מתאם עם הערכה עצמית של התלמידים ] Flook, L . , Smalley, S . L . , Kitil, M . J . , Galla, B . M . , Kaiser - Greenland, S . , Locke, J . , Ishijima, E . & Kasari, C . ( 2010 ) . Effects of mindful awareness practices on executive functions in elementary school children . Journal of Applied School Psychology, 26 ( 1 ) , 70 - 95 . [ התערבות מיינדפולנס דו-שבועית של 30 דקות בכל פעם, במשך שמונה שבועות, על 64 תלמידי כיתות ב' ו - ג' . במהלכה נמצא כי קיים מתאם בין תרגול המיינדפולנס לוויסות עצמי, במיוחד בקרב תלמידים שהוויסות העצמי הראשוני שלהם נמוך ] Harrington, A . & Dunne, J . D . ( 2015 ) . When mindfulness is therapy : Ethical qualms, historical perspectives . American Psychologist, 70 ( 7 ) , 621 . [ מאמר הבוחן את השיח על אודות מיינדפולנס, ומראה כיצד במהלך הזמן מייחסים לשיטה זו תוצאות רבות שלא נועדה במקור להשיג ] Joyce, A . , Etty - Leal, J . , Zazryn, T . & Hamilton, A . ( 2010 ) . Exploring a mindfulness meditation program on the mental health of upper primary children : A pilot study . Advances in School Mental Health Promotion, 3 ( 2 ) , 17 - 25 . [ מחקר פיילוט שאימן מורים בשני בתי ספר באוסטרליה להנחות מיינדפולנס, ובחן את הנחייתם בהתערבות מיינדפולנס יומית במשך עשרה שבועות בכיתות ה' ו - ו' . המחקר מצא מתאם בין תרגול מיינדפולנס עם ירידה בלחץ ובדיכאון שעליהם דיווחו התלמידים ] Lindhahl, J . R . , Fisher, N . E . , Cooper, D . J . , Rosen, R . K . & Britton, W . B . ( 2017 ) . The varieties of contemplative experience : A mixed - methods study of meditation - related challenges in Western Buddhists . PloS one, 12 ( 5 ) . [ מחקר מטא-אנליזה של כ - 60 התערבויות מדיטטיביות בקרב בוגרים המעלה מגוון של בעיות וקשיים המיוחסים להתערבויות אלו ]

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help