sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:11

11 Lubans, D . , Richards, J . , Hillman, C . , Faulkner, G . , Beauchamp, M . , Nilsson, M . & Biddle, S . ( 2016 ) . Physical activity for cognitive and mental health in youth : a systematic review of mechanisms . Pediatrics, e20161642 . [ סקירה של 25 מחקרים . לא נמצא בה הסבר מספק למנגנון שגורם לפעילות גופנית להעלות תפקודים קוגניטיביים ורגשיים ] Ma, J . K . , Mare, L . L . & Gurd, B . J . ( 2014 ) . Classroom - based high - intensity interval activity improves off - task behaviour in primary school students . Applie_d Physiology, Nutrition, and Metabolism, 39 ( 12 ) , 1332 - 1337 . [ מחקר פיילוט על 44 תלמידים מכיתות ב' ו - ד' שהראה מתאם בין הפוגה של פעילות אירובית לבין ירידה ברמות של פעילות מסיחה . המתאם היה חזק יותר בקרב תלמידים שיש להם נטייה לפעילות מסיחה ] . ) 2015 ( . Norris, E . , Shelton, N . , Dunsmuir, S . , Duke - Williams, O . & Stamatakis, E Physically active lessons as physical activity and educational interventions : a systematic review of methods and results . Preventive medicine, 72, 116 - 125 . [ מטא-אנליזה של 11 התערבויות של פעילות אירובית המצביעה על מתאם עם כושר גופני ולמידה ] Paquette, M . ( 2017 ) . "La Pause Active dans la Classe Primaire : Effets sur les Interactions dans le Groupe" Mémoire Présenté comme Exigence Partielle de la Maitrise en Kin Anthropologie, Université du Québec à Montréal . [ התערבות של הפוגה של פעילות אירובית שלוש פעמים בשבוע במשך ארבעה שבועות בקרב שלוש כיתות ג' . מהנתונים עלה שלדעת המורים יש מתאם בין ההפוגות האלו לבין התנהלות חיובית בכיתה ] Perera, T . , Frei, S . , Frei, B . & Bobe, G . ( 2015 ) . Promoting Physical Activity in Elementary Schools : Needs Assessment and a Pilot Study of Brain Breaks . Journal of Education and Practice, 6 ( 15 ) , 55 - 64 . [ מחקר שבחן עמדות של 116 מורים בבתי ספר יסודיים באורגון לגבי הפעילות הגופנית של תלמידים . במהלך המחקר חולקו DVD של "מערכי שיעור" הפוגות של פעילות אירובית ל - 43 מורים שרצו בכך, ונבחנו עמדותיהם לגבי מערכי שיעור אלו ] Schmidt, M . , Benzing, V . & Kamer, M . ( 2016 ) . Classroom - based physical activity breaks and children's attention : cognitive engagement works ! Frontiers in psychology , 7, . 1474 [ התערבות שבחנה הפוגות בנות עשר דקות בקרב מאה תלמידים בכיתה ה' בקהילה הגרמנית של שווייץ . במחקר נמצאה עדיפות להפוגות של פעילות אירובית שיש לה היבט לימודי על פני הפוגות של פעילות אירובית שבהן מפסיקים את הלמידה . העדיפות התבטאה בהישגים גבוהים יותר בבוחן שנערך לאחר ההתערבות ] Watson, A . , Timperio, A . , Brown, H . , Best, K . & Hesketh, K . D . ( 2017 ) . Effect of classroom - based physical activity interventions on academic and physical activity outcomes : a systematic review and meta - analysis . International Journal of Behavioral Nutrition and Physical Activity, 14 ( 1 ) , 114 . [ מטא-אנליזה של 55 התערבויות של פעילות גופנית בכיתה שמצאה מתאם חיובי עם התנהגות בכיתה ( עלייה ברמת מעורבות וירידה בהסחות דעת ) , אך לא מצאה מתאם עם תפקודים קוגניטיביים ] Weslake, A . & Christian, B . J . ( 2015 ) . Brain Breaks : Help or Hindrance ? Teach Collection of Christian Education, 1 ( 1 ) , 4 . [ מחקר פיילוט שנערך בכיתה ג' השווה בין שלושה סוגים של הפוגות ומצא שהפוגה של פעילות אירובית עם תוכן חינוכי עדיפה בעיני התלמידים ( מייצרת מוטיבציה ) והמורים ( קלה יחסית לשליטה, וזמן החזרה לשגרה לאחריה קצר יחסית ) ]

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help