sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

10 להרחבה : . Ben - Soussan, T . , Berkovich - Ohana, A . , Piervincenzi, C . , Glicksohn, J . & Carducci, F Embodied cognitive flexibility and neuroplasticity following Quadrato Motor . ) 2015 ( Training . Frontiers In Psychology, 6 . [ ניסוי פיילוט בהתערבות של פעילות גופנית יומית במשך ארבעה שבועות על כ - 30 סטודנטים . בניסוי הוכח מתאם מובהק עם שיפור גמישות מוחית והשלכות שלה, כגון התפתחות שפתית ויצירתיות ] & . Carlson, J . A . , Engelberg, J . K . , Cain, K . L . , Conway, T . L . , Mignano, A . M . , Bonilla, E . A Sallis, J . F . ( 2015 ) . Implementing classroom physical activity breaks : Associations with student physical activity and classroom behavior . Preventive medicine, 81, 67 - 72 . [ מחקר מקיף שנערך בשישה בתי ספר יסודיים שאימצו התערבויות של פעילות גופנית בכיתה ( 1300 תלמידים ) במשך שנה . המחקר מצא מתאם עם בריאות תלמידים והתנהלות חיובית בכיתה כאשר משך ההתערבות המצטברת בכיתה היה 30 דקות ביום ומעלה ] . ) 2016 ( . Den Heijer, A . , Groen, Y . , Tucha, L . , Fuermaier, A . , Koerts, J . & Lange, K . et al Sweat it out ? The effects of physical exercise on cognition and behavior in children and adults with ADHD : a systematic literature review . Journal Of Neural Transmission, S1 ) , 3 - 26 . ( 124 [ סקירת ספרות על התערבויות של פעילות גופנית בקרב ילדים עם הפרעות קשב וריכוז ] & . Donnelly, J . E . , Hillman, C . H . , Castelli, D . , Etnier, J . L . , Lee, S . , Tomporowski, P Szabo - Reed, A . N . ( 2016 ) . Physical activity, fitness, cognitive function, and academic achievement in children : a systematic review . Medicine and science in sports and exercise, 48 ( 6 ) , 1197 - 1222 . [ מטא-אנליזה של יותר ממאה מחקרים על פעילות גופנית בקרב ילדים . מניתוח הנתונים עולה שקיימות מגמות של מתאמים בין פעילות גופנית לתפקודים קוגניטיביים, אולם תוצאות מובהקות נמצאו רק בחלק מהמקרים ] Fedewa, A . L . , Fettrow, E . , Erwin, H . , Ahn, S . & Farook, M . ( 2018 ) . Academic - Based and Aerobic - Only Movement Breaks : Are There Differential Effects on Physical Activity and Achievement ? Research quarterly for exercise and sport, 1 - 11 . [ ניסוי שהשווה בין הפוגות של פעילות אירובית שאין להן ממד לימודי לכאלו שיש להן ממד לימודי . הניסוי נערך בקרב 460 תלמידים בכיתות ד' ו - ה' בבתי ספר שנהוגה בהן שיטת הפוגה של פעילות אירובית . נמצא מתאם גבוה מעט בין הפוגות בלמידה ובין תפקודים קוגניטיביים ] Howie, E . K . , Schatz, J . & Pate, R . R . ( 2015 ) . Acute effects of classroom exercise breaks on executive function and math performance : A dose - response study . Research quarterly for exercise and sport, 86 ( 3 ) , 217 - 224 . [ התערבות של פעילות אירובית בת 5 , 10 ו - 20 דקות על כ - 100 תלמידים בכיתות ד' ו - ה' . נמצא שהמתאם בין התערבויות ארוכות יותר להישגים בבוחן במתמטיקה גדול יותר ביחס למתאם עם הפוגה של פעילות אירובית בת חמש דקות בלבד ] Kvalø, S . E . , Bru, E . , Brønnick, K . & Dyrstad, S . M . ( 2017 ) . Does increased physical activity in school affect children's executive function and aerobic fitness ? . Scandinavian journal of medicine & science in sports, 27 ( 12 ) , 1833 - 1841 . [ התערבות "בית ספר פעיל" שכללה 450 תלמידים מכיתות ד' ו - ה' ובחנה השתתפות בפעילות גופנית בשיעורים פעילים, הפסקות פעילות ושיעורי בית פעילים . נמצא מתאם עם תפקודים קוגניטיביים, גם בקרב תלמידים שכושרם לא עלה כתוצאה מהפעילות הגופנית ]

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help