sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:20

20 לאתרים נוספים, בשל המבנה הממוקד והפשוט יותר . חסרונותיה הם חד-ממדיות באופן העברת המסר ללקוח הקצה ( התלמיד ) , מיקוד בתכנים ספציפיים לעומת גלובליים ורתימה פחותה של כלל בעלי העניין לנושא . בחירה בדגם הכשרת מורים משמעה בחירה בין שתי הגישות הללו . בבתי ספר בישראל כיום יש כמה בעלי תפקידים העוסקים בבטיחות ובבריאות, כגון תפקיד רכז ביטחון, תפקיד רכז מקדם בריאות, תוכניות בריאות ותוכניות מוגנות ( הכוללות טופס דיווח, חדרי מוגנות, תלמידים שוחרי שלום וקורסים בגישור ) . ב - 2015 התפרסם חוזר מנכ"ל לקידום אקלים מיטבי והתמודדות מוסדות חינוך עם אלימות והתנהגויות סיכון ( משרד החינוך, 2015 ) . אולם תפקידים והנחיות אלו טרם אוגדו לכלל תוכנית שלמה להכשרת מורים בהתבסס על אחת מהגישות – "כלל בית הספר" או "שילוב חינוך להתנהגות בטוחה בתוכניות הלימודים" . תוכנית אחת אחידה יכולה להשליט סדר ארגוני, לאגם משאבים ולהעלות מודעות לנושא הבטיחות בבתי הספר . גמישות הגישה בהעברת טיפוח המסר רתימת גלובליות שגרירים ארגון שיתוף מקצועי בעלי עניין כלל בית 1 1 1 "בית ספר בטוח ומאובטח", הספר •••• בית הספר Källby Gård , שוודיה כלל בית 2 1 1 "פרקטיקות מניעתיות בחטיבת הספר הביניים", ••••• בית הספר ,Vilnius Pilaites ליטא כלל בית 3 1 1 "חינוך לבריאות ולבטיחות", הספר בית הספר Základní škola Zárubova ••• בפראג, צ’כיה שילוב בתוכנית 1 2 1 "הכשרת מורים להוראת תכנים הלימודים •••• בתחום הבריאות“, פינלנד שילוב בתוכנית הלימודים 2 2 1 “הטמעת חוק העיסוק בחומרים מסוכנים בבתי ספר”, בתי ספר תיכון במחוז נורדריין- ווסטפלייה, גרמניה •••• טבלה 1 : השוואה בין מאפייני תוכניות מוצלחות של הכשרת מורים בנושא חינוך להתנהגות בטוחה

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help