sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:17

17 3 קיום נתיב מידע דו-סטרי בין בתי הספר לצוות התוכנית . 4 עדכון ושיפור מתמידים של תוכני התוכנית . 5 הפצה קלה ופשוטה של התוכנית לבתי ספר נוספים, ברחבי גרמניה ומחוצה לה, באמצעות מבנה המורכב מממונה בית ספרי ומדריכים . אתגרים אתגר אחד היה הגדרת תפקידיו וסמכויותיו של הממונה הבית ספרי, דבר שהקשה על הטמעת התוכנית בשלבים הראשונים . אתגר נוסף היה שמורים שנתבקשו למלא את תפקיד הממונה הבית ספרי חששו מהאחריות הנלווית לו וחששו שאינם מיומנים דיים למלא את התפקיד הרגיש . גורמי הצלחה התוכנית התמודדה עם האתגרים האמורים במגוון דרכים שהותאמו לכל אתגר ואתגר : קשר שוטף עם צוותי המורים והממונים ; יישום שיטות הטמעה ולימוד שהוכחו כמוצלחות בעבודה עם בעלי עסקים קטנים ובינוניים ; שיתוף פעולה עם המוסד הפדרלי לבטיחות, בריאות וגהות במקומות עבודה ; ונכונות לקיים הדרכות למורים, אף על פי שהתוכנית יועדה מראש להיות תוכנית למידה עצמית באמצעות המדריכים שהופקו . רשימת מקורות תוכנית "הטמעת חוק העיסוק בחומרים מסוכנים בבתי ספר", בתי ספר תיכון במדינת נורדריין- ווסטפלייה, גרמניה מצגת עם תרשימי זרימה ואיורים . Federal Institute for Occupational Safety and Health ) 2010 ( . Hazardous Substances Ordinance [ החוק הפדרלי המסדיר עיסוק בחומרים מסוכנים בגרמניה ] לסיכום, בפרק זה נסקרו חמש תוכניות הכשרת מורים : שלוש תוכניות בגישת "כלל בית הספר" ( תוכניות 1 . 1 . 1 – 3 . 1 . 1 ) ושתי תוכניות בגישת "שילוב חינוך להתנהגות בטוחה בתוכניות הלימודים" ( תוכניות 1 . 2 . 1 – 2 . 2 . 1 ) . גם בגישות הללו ניתן לראות התייחסות לגישת "בתי הספר המקצועיים", למשל בתוכנית 3 . 1 . ,1 שבה התלמידים נתבקשו לקשר בטיחות ובריאות לעולם התעסוקה העתידי שלהם . מאפיינים חוזרים של תוכניות מוצלחות להכשרה בטוחה מתוארים ומושווים בפרק הבא .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help