sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:22

22 . ) 2014 ( . Rössler, R . , Donath, L . , Verhagen, E . , Junge, A . , Schweizer, T . , & Faude, O Exercise‐based injury prevention in child and adolescent sport : A systematic review and meta‐analysis . Sports Medicine, 44 ( 12 ) , 1733 8471‐ . [ מטא-אנליזה שנשענה על נתוניהם של יותר מ - 27 אלף משתתפים . העדויות מראות שתוכניות למניעת פציעות עקב פעילות גופנית או אימון יכולות להוריד את שיעור הפציעות ב - % 46 בספורט צעירים מאורגן . כדי להפחית את שיעור הפציעות במידה הרבה ביותר, כדאי להתמקד בפעילות גופנית מסוג קפיצה בהשוואה לפעילויות גופניות אחרות . השיפור ניכר הן אם התוכנית מתבצעת לפני העונה הן אם במהלכה ] Shearn, P . , & Weyman, A . ( 2004 ) . Teaching Practice in Risk Education for 5 - 16 - year olds . Report Number HSL / 2005 / 23 . Health and Safety Laboratory . [ דוח על חינוך להפחתת סיכון בבתי ספר ציבוריים באנגליה, סקוטלנד וויילס . הדוח מתמקד במצב הוראת הבטיחות במעבדות בבתי הספר . מהדוח עולה צורך בפיתוח מקצועי של המורים בנושא . עוד מצביע הדוח על מורים למשק בית כמי שערניים ביותר לסיכונים מחוץ לכיתה ] מקורות נוספים על חינוך להתנהגות בטוחה Buckley, L . , Sheehan, M . , Shochet, I . , & Chapman, R . L . ( 2013 ) . Towards an integration of the theory of planned behavior and cognitive behavioral strategies : An example from a school‐based injury prevention programme . Educational Studies, 39 ( 3 ) , 285 ‐ . 297 [ באקלי ועמיתיו יישמו תוכנית למניעת פציעות בחטיבות ביניים באוסטרליה . התוכנית מבוססת על תאוריה של התנהגות מתוכננת וטיפול קוגניטיבי-התנהגותי . נוסף על כך הוצגו במאמר תובנות של מורים על התוכנית ] Brenick, A . , Shattuck, J . , Donlan, A . , Duh, S . , & Zurbriggen, E . L . ( 2014 ) . Empowering children with safety‐skills : An evaluation of the Kidpower Everyday Safety‐Skills Program . Children and Youth Services Review, 44, 152 261‐ . [ במחקר זה הוערכה תוכנית להגברת הידע של ילדים בכיתה ג' על בחירות בטוחות . התוכנית כללה סדנה בבית הספר, מעקב שבועי, שיעורי בית הכוללים פן יישומי, מעורבות הורים ותרגול . תלמידים שהשתתפו בתוכנית הראו שיפור בידע . התוכנית יושמה כיאות, ותלמידים ומורים כאחד העריכו שהיא מוצלחת ] Chapman, R . L . , Buckley, L . , Sheehan, M . , & Shochet, I . M . ( 2013 ) . Pilot evaluation of an adolescent risk and injury prevention programme incorporating curriculum and school connectedness components . Health Education Research, 28 ( 4 ) , 612 526‐ . [ צ'פמן ועמיתיו חקרו את אותה התוכנית שחקרו באקלי ועמיתיו ( 2013 ) . בין השאר המאמר מציג את הכשרת המורים לתוכנית, הכוללת חיבור ( connectedness ) בין מורים לתלמידים וכן פיתוח קשרים חברתיים בין תלמידים ]

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help