sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:34

34 שקלול המשוב מן ההורים בעת החלטה על גיל לימוד ההקלדה : אם במקביל ללימוד הכתיבה בכתב יד באנגלית תילמד הקלדה בעברית ( בכיתה ד ) , יכולים ההורים לשאול את עצמם מדוע האנגלית נלמדת תוך כדי כתיבה ביד ולא בהקלדה . הדבר עלול להוביל לתוצאה שלילית של למידת השפה האנגלית בהקלדה . שקלול השוני בין בתי הספר בגיל הוראת האנגלית ובדרכי ההוראה : השוני בין בתי הספר בגיל הוראת האנגלית ובאופי הלימוד יכול להציע בסופו של דבר מענה שונה לגיל לימוד ההקלדה . ג . כיוונים להמשך מחקר השפעת גיל לימוד שפה שנייה על גיל לימוד הקלדה : בהמשך לסוגיית השונוּת בין בתי הספר בגיל לימוד השפה השנייה והעובדה כי נדרש זמן ללימוד קריאה שוטפת ללא ניקוד, מומלץ לערוך מחקר חלוץ בעניין בזרמי החינוך השונים . יש לקחת בחשבון במחקר גם את 19 דעת ההורים, המורים והתלמידים . השפעת בשלות רגשית ורווחה נפשית על התפתחות הכתיבה : בדוח מתואר בקצרה כי ליכולת הכתיבה יש השפעות רגשיות, כלומר שליטה בכתב יד חשובה לתחושת המסוגלות של הילד או של התלמיד . פניוּת רגשית לכתיבה או "טרום כתיבה" כבר בגיל הגן צריכה להיחקר . ייתכן שקשיים בכתיבה בגיל בית ספר קשורים לקשיים רגשיים בגיל הגן . 19 מחקר חלוץ מעין זה ( פיילוט ) מקובל במדינות שונות, ראו למשל בקנדה אצל 2017 Sinay, Douglin & De Jesus, .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help