sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:25

25 מקורות נבחרים : * רשימת המקורות המלאה נמצאת בסוף הדוח . Berninger, V . W . , & Wolf, B . J . ( 2016 ) . Dyslexia, dysgraphia, OWL LD, and dyscalculia Baltimore, MD : Paul H . Brookes Publishing Co . pp . 223 - 224 . פרק הסוקר את השימוש בטכנולוגיה לצורכי הוראה של מיומנויות כתיבה בעבור תלמידות ותלמידים עם קשיי כתיבה וקריאה ובלי . Common Core State Standards Initiative . ( 2010 ) . Common core state standards for English language arts & literacy in history / social studies, science, and technical subjects, Appendix A . Retrieved June, 1, 2010 . מסמך מדיניות בנושא אמות המידה ללימוד מקצועות שפת אם בארה"ב מגיל גן חובה ועד סוף בית הספר היסודי . Freeman, A . R . , Mackinnon, J . R . , & Miller, L . T . ( 2005 ) . Keyboarding for students with handwriting problems : A literature review . Physical & occupational therapy in pediatrics, 25 ( 1 - 2 ) , 119 - 147 . סקירה הכוללת המלצות בנושא לימוד הקלדה בבתי ספר יסודיים, בעבור תלמידות ותלמידים עם קשיי כתיבה ובלי . Weigelt - Marom, H . , & Weintraub, N . ( 2018 ) . Keyboarding versus handwriting speed of higher education students with and without learning disabilities : Does touch - typing assist in narrowing the gap ? . Computers & Education, 117, 132 - 140 . מחקר אשר בחן השפעות מיידיות והשפעות ארוכות טווח ( בתום 3 חודשים מסיום התוכנית ) של תוכנית ללימוד הקלדה על מהירות ההקלדה בהשוואה לכתיבה אצל סטודנטים עם לקות למידה ובלעדיה .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help