sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:23

23 פתיחות ושקיפות של תהליך המיון כדי ליצור תחושה של הוגנות אצל המועמדים . כל המועמדים מקבלים משוב והצעות לפיתוח הכישורים שלהם, גם אם אינם מתקבלים לאקדמיה למחול . יצירת חוויה חיובית אצל המועמדים באמצעות מפגש עם רקדנים מקצועיים ומתן השראה במחול ( ביום הפתוח ובשיעור-מיון ) , תקשורת טובה וניהול יעיל של המיון . התפיסה במיון היא שיש לאתר רקדנים על רצף שבין מדדים ( criteria ) קשוחים לבין תפיסה רומנטית של הגאון המתפרץ . המחוונים במיונים מתמקדים בתחומים אלו : 1 גופניות – התאמה של הגוף למחול 2 מוזיקליות – תגובות הגוף למוזיקה מבחינת קצב ומבחינה רגשית 3 יצירתיות – יישום של דמיון במחול 4 יכולת ביטוי – עומק הביטוי ומורכבותו 5 יחס ( attitude ) – מחויבות למחול ומיקוד בו 6 presence / je ne sais quoi – הנוכחות של המועמד . מדד זה מאפשר לרקדנים מקצועיים להשתמש באינטואיציה שלהם למיון מועמדים . יתרונות הבחינה תהליך האיתור מובנה, אך כולל גם התרשמות אישית של בוחנים כאחד המדדים . בחינה של יכולות גלומות ולא של ניסיון מעשי וכן בחינה של מגוון רחב של סגנונות ריקוד . עירוב בני משפחה ( adults significant ) של מועמדים החל משלב המיון, במטרה להגדיל את טווח המועמדים ולתמוך במועמדים שאותרו והתקבלו לאקדמיה למחול . גיבוש שיתוף פעולה עם בתי ספר באזור כדי שישלחו אף הם מועמדים וכדי ליצור חוזה לא כתוב שיאפשר למתקבלים לשלב לימודים רגילים עם לימודי המחול המקצועיים . חסרונות אף על פי שהוכר כי התהליך הרב-שלבי תורם למהימנות האיתור, הוחלט לוותר עליו, כנראה בשל עלותו הגבוהה . חלק מהבוחנים חסר ניסיון בחלק מסוגי המחול ולא חש בנוח, לפחות בעבר, להעריך יכולת בהם .

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help