sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:25

25 Schmidt , B . , Jarvis, C . , & Slayford, V . ( 2006 ) . Constructing a pyramid of progression for talent in dance – Dancers of the future : What are we looking for in the search for exceptionally talented young dancers ? Coventry, England : The National Academy for Gifted and Talented Youth . [ מאמר המתאר את רציונל המיונים בלהקת הצעירים של בית הספר למחול של סווינדון ] Swindon Dance Center for advanced training . ( 2019 ) . Information pack – Entry in September 2019 . [ מידע על להקת המחול לצעירים, הכולל גם תיאור של המיונים ללהקה ] : Warburton, E . C . ( 2002 ) . From Talent Identification to Multidimensional Assessment Toward new models of evaluation in dance education . Research in Dance Education, . 121 - 103 , ) 2 ( 3 מחוון D / TAP יצירתיותהנעה עצמיתיכולות שליטה בגוף : מבין מתחושה מסוגל לערוך התאמות מסוגל להגיע לאיזון על רגל אחת בעל חוזק בגפיים תחתונות, בגפיים עליונות ובטורסו יכולות מיקוד : ממקד תשומת לב מבצע במלוא יכולתו מתעניין ומשתתף בשיעור יכולת ביטוי : נהנה מתנועה מבצע באנרגיה ובאינטנסיביות מעורב לגמרי מתקשר את תחושותיו קואורדינציה וזמישות : יכול לשלב תנועות יכול לבצע דפוסי תנועה מורכבים יכול לבודד תנועה של חלקי גוף שונים נע בחופשיות במרחב נע בזריזות התמדה : לא מוותר בקלות מתאמן משתפר לאורך זמן חושב על הביצוע מתאמץ עד להצלחה איכויות תנועה : מציג מגוון של סוגי תנועה ( dynamics ) נע בקלות במגוון רמות, כיוונים וסגנונות מניע את כל הגוף ( moves fully ) מחבר בתנועתו חלקי גוף תפיסה מרחבית : מודע למקומם של אחרים מתאים את עצמו לרקדנים אחרים ולמרחב שומר על יציבות התנועה מדויק בזמן ובמיקום אלתור : מגיב באופן ספונטני משתמש במיקוד כדי לייצר מציאות ( uses focus to create reality ) מציג את הפרטים עונה באופן מפתיע או מקורי התבוננות וחזרה על תנועות : זוכר מידע יכול לבצע בלי לעקוב אחר ביצוע של מורה יכול לשחזר תנועות בדייקנות מסוגל לבנות רצף תנועות קצב : חש את המפעם בגופו חוזר על מבני קצב בדייקנות מתחיל ברגע הנכון מסוגל לאתר את הקצב הסמוי ( underlying )

יוזמה - מרכז לידע ולמחקר בחינוך


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help