sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:10

מבוא | 10 אלא לעדכן את הספר ולהוציא מהדורה , להסתפק בהדפסה מחודשת ה . חלק מן הדברים התיישנו ודורשים תיקון , ובמשך השנים י שני שעברו נוספו מאמרים שפורסמו בבמות שונות והגיבו לשאלות את המהדורה הנוכחית , והתקנתי חדשות . קיבלתי את עצת חבריי תעורר עניין בקרב העוסקים בחינוך . בתקווה שאף היא ן התגובות למהדורה הראשונה למדתי מי הם העוסקים בחינוך ? מ עוסק בחינוך ומתעניין בנעשה בו . מלבד אנשי שאין מי שאינו המקצוע המודעים לכך שזהו תחום התמחותם , הרי כל אב ואם ועד שהם ם הולדת ילדם הראשון מיהם , מיו עוסקים בחינוך כל י זוכים , בדורנו יותר ויותר ב " ה , לשמש כיועצים הפדגוגיים של נכדיהם העושים את צעדיהם הראשונים בגידול הנינים . נדמה שאין אזרח במדינת ישראל שאין לו דעה מגובשת וביקורת מנומקת על ין בספר י התנהלותו של משרד החינוך . מצאתי שגם תלמידים גילו ענ הזה , לכל הפחות ככלי עזר שסייע להם להבין מה מניע את ל המבוגרים בבית ובמערכת החינוך . התנהגותם ש * * * דתי - של החינוך הממלכתי ו בספר נכתבו מנקודת מבט רוב המאמרים אך דומני שיש בו ערך גם יענות לאתגרים העומדים בפניו ; ומתוך ה דים בחסידותם , ליברלים למערכות חינוך בקהילות אחרות . חסי כולם — רותם , סוציאליסטים בחברותיותם וחרדים ביראתם י בח מבקשים להנחיל לתלמידיהם ערכים הראויים ורצויים בקהילתם , מודרני שיש בו - וכולם תוהים כיצד עושים זאת בעידן פוסט התרופפות של ערכים וסמכות , בעידן דיגיטלי של הצפת מידע ושטף ותהיות על זהות עצמית וקהילתית . התהיות מבלבל של פיתויים יה והפתרונות המתאימים לקהילה אחת , י כיווני העש וגם והספקות קהילה אחרת , בשינויים של ל כך שיתאימו תרגם י יכולים לה תוך זיהוי המכנה ו המעשיות ודרכי המימוש הפרטניות דוגמאות ה המשותף הבסיסי לכל מערכת חינוך באשר היא .

תבונות


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help