sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:13

מבוא | 13 רשימת המקורות אינגלס, ו' ( תש"ע 2010 ) . יצירת הומור בהוראה – בחינה מחודשת של התיאוריה הרב ממדית ליצירת הומור . חיבור לשם קבלת התואר ״דוקטור לפילוסופיה״, אוניברסיטת בר אילן רמת גן . ינקו - חדד, ד' ( 2007 ) . לימודים זה לא צחוק : שילוב הומור וצחוק בבית הספר . קשר עין – ירחון ארגון המורים בבתי הספר העל יסודיים, ,170 16 – 17 . נוסבוים, י' ויחיאלי, ת' ( 1995 ) . תפיסות שגויות ושינוי תפיסתי בהוראת המדעים . תל אביב : מכון מופ"ת . Ausubel, D . P . ( 1968 ) . Educational psychology : A cognitive view . New York : Holt, Rinehart & Winston . Posner, G . J . , Strike, K . A . , Hewson, P . W . , & Gertzog, W . A . ( 1982 ) . Accommodation of a scientific conception : Toward a theory of conceptual change . Science Education, 66 ( 2 ) , 211 – 227 . Reddy, M . ( 1979 ) . The conduit metaphor . In A . Ortony ( Ed . ) , Metaphor and thought . Cambridge : Cambridge University Press . Shulman, L . S . ( 1986 ) . Those who understand : Knowledge growth in teaching . Educational Researcher, 15, 4 – 14 . Wieman, C . ( 2007 ) . The ״ Curse of knowledge ״ , or why intuition about teaching often fails . APS NEWS, 16, 10 .

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help