sso
| Hello Guest - login | My Account | My bookshelf | My folders
Kotar website
Page:8

8 | סמכות ורכּוּת : מערכות יחסים משקמות כאבני דרך ביצירת חינוך מכליל הבנו שיש בידינו חומר רב ובעל ערך . כתבנו מאז עשרות פרסומים, חוברות, מאמרים ודוחות מחקר . הסתובבנו בעולם, שיתפנו קולגות בכנסים, בפורומים שונים במדינות שונות . בעקבות מאמר שפרסמנו ב - Prospects , כתב העת החינוכי של הלשכה הבינלאומית לחינוך ( IBE ) של UNESCO , הוזמנו לתרום ספר בנושא חינוך מכליל ( inclusive education ) לסדרה , Curriculum Learning , and Assessment . זאת הייתה עבורנו הזדמנות לנסח את כל הידע שנצבר במהלך השנים למסגרת מושגית ומעשית, המהווה תאוריה יישומית לעבודה חינוכית אפקטיבית עם ילדים בהדרה . הספר נכתב במקור באנגלית, ואומנם מופנה למורים ולמנהלים באשר הם, אולם הוא מתאר את ההוויה של ההדרה הבית - ספרית הישראלית . הגרסה העברית אינה רק תרגום מילולי של הספר . היא מביאה בחשבון שהמורים והמנהלים שיקראו עתה את הספר הם גם אלו שסיפרו את מרבית הסיפורים בו, ואם לא ממש הם, ודאי כאלה שסיפוריהם כמעט זהים . כיוון שכך, התחייבנו ליתר זהירות ודיוק, להמשגות חדשות ולחשיבה מחודשת על מרבית התכנים . במקום לספר למישהו אחר מי אנחנו, אנחנו עתה מספרים לעצמנו את עצמנו . אנחנו מקווים ומאמינים כי אנשי חינוך אשר יקראו את הדברים המובאים להלן, ימצאו את עצמם בסיפורים המתוארים ויסתייעו בהמשגות הנלוות להם כדי לגבש עשייה מותאמת יותר לילדים שכה זקוקים להם . מיכל וויקטור

מכון מופ"ת


For optimal sequential viewing of Kotar
CET, the Center for Educational Technology, Public Benefit Company All rights reserved to the Center for Educational Technology and participating publishers
Library Rules About the library Help